Belgianr26's O3 RS TDI DSG

Rallye

Forumguru
Ga je de achterruitenwisser demonteren? Vreemd dat je die niet gebruikt; juist bij een station (in ieder geval bij mijn O2) wordt de achterrruit snel smerig. Zeker 's winters (zout!).........
 

Belgianr26

Forumguru
Ga je de achterruitenwisser demonteren? Vreemd dat je die niet gebruikt; juist bij een station (in ieder geval bij mijn O2) wordt de achterrruit snel smerig. Zeker 's winters (zout!).........
Ja ik heb dat altijd gedaan met mijn wagens. Ik kijk toch voornamelijk voor mijn zijspiegels. Er zijn eigenlijk twee redenen waarom ik dit doe.
1) Ik haat het als de wagen ruitenwissergvegen heeft op de achterruit :)
2) esthetisch gezien is dit ook mooier als het vlak is. :)
 

Rallye

Forumguru
Smaken verschillen! Ik zou niet zonder achterruitenwisser willen, al was het maar om goed in de auto te kunnen kijken die achter me rijdt (heeft die een camera bij de binnenspiegel).......
Maar misschien was ik mijn auto gewoon niet vaak genoeg. ;)
 

Arco

Forumguru
Daarnet een glazen ruitenwisserdopje bested.

Dat maakt de achterkant nog net iets cleaner. Ik gebruik mijn achterruitenwisser toch niet dus…

Vanmiddag ook even de auto gewassen en het valt me op dat ik erg veel steenslag heb op mijn voorbumper. Dit was bij mijn vorige wagen echter nooit het gevoel. Minder harde lak misschien?
Klopt, ik vind het GEEN goede lak.
 

Belgianr26

Forumguru
Weer even een update op de planning staan. Morgenavond gaat de VRS naar de ruitentinter om de voorste zijruiten te laten verduisteren. Zo vormt het een mooi geheel met de OEM getinte ruiten.

Verder ook nog de verlichting in de zijspiegels in LED omgezet. Het is echt zoveel mooier nu! Het plaatje klopt nu volledig.
Foto's van de ruiten volgen zsm.
 

Belgianr26

Forumguru
Mag inderdaad niet maar ik moet pas binnen drie jaar naar de keuring dus. En ik heb dat bij mijn vorige wagen ook gehad tot ik naar de keuring moest. Het is ook niet echt donker, gewoon een tintje donkerder dus de doorsnee agent gaat het waarschijnlijk niet opvallen
 

Belgianr26

Forumguru
Er zijn zoveel dingen die in België niet mogen en toch zie ik ze dagelijks dus no big deal. Het ergste is dat je de folie ter plaatse moet afhalen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Arco
Mooie machine zegVooral mooie achterlichten ook , misschien gaat ik dat ook weer doen .
Ik had ook me 3de remlicht met heel licht folie beplakt , dat staat ook super donker maar laat genoeg licht door uploadfromtaptalk1455793328625.jpg
 
Bovenaan Onderaan