Belgianr26's O3 RS TDI DSG

Skoda-MAN

Forumguru
De politie moet er naar kijken, je mag geen verblindende verlichting voeren dus zeker geen verblindende hele auto :maakmegek:
Ik vindt het knap dat je de auto zo glanzend hebt.
 

Arco

Forumguru
Die Rieger wil ik wel eens zien op een paar goede foto's! Lijkt me veelbelovend. Heb dit ook al gezien op Duitse sites. Ben benieuwd wat dit geeft op een zwarte RS!!
Goe bezig zeg!
 

Belgianr26

Forumguru
Thanks guys!
@Tuner111: ja kwam allemaal mooi uit met de schroefjes. Enkel de originele losmaken was niet gemakkelijk. De schroefjes aan de zijkanten zitten niet langs onder maar langs boven.
Ik ben zeer tevreden met het resultaat. Nu nog eens de tijd vinden om hem te wassen. Het volgende wat ik zou willen doen is de achterruitenwisser verwijderen.
@Arco: we zullen nog eens afspreken dan kan ik de verlaging ook nog eens overwegen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Arco

Arco

Forumguru
Thanks guys!
@Tuner111: ja kwam allemaal mooi uit met de schroefjes. Enkel de originele losmaken was niet gemakkelijk. De schroefjes aan de zijkanten zitten niet langs onder maar langs boven.
Ik ben zeer tevreden met het resultaat. Nu nog eens de tijd vinden om hem te wassen. Het volgende wat ik zou willen doen is de achterruitenwisser verwijderen.
@Arco: we zullen nog eens afspreken dan kan ik de verlaging ook nog eens overwegen.
Ja, doen we zeker nog eens!
 

Badsloefke

Forumguru
@Jee13: ik heb de volledige lichten gespoten. Maar ik vind het iets te donker... Ik had nu twee lagen gedaan maar ik denk dat 1 laag voldoende is. Morgen hopelijk de wagen eens wassen want het is erg...
Toch maar een foto van op de werf
Qua donkerheid valt het nog goe mee vind ik... en tja proper houden met dit weer is onmogelijk... regen, vettige banen... mijne witten blijft ook nooit lang proper maar gelukkig vind ik het geen straf om m te kuisen :)
 

Belgianr26

Forumguru
Misschien dat ik inderdaad enkel het transparante deel moet proberen... Ach ik laat het zo voor een tijdje en dan zien we wel.
Ik was mijn auto ook heel graag maar ik kom er de laatste weken niet aan toe. Ik heb hem sinds de Mohs coating nog niet gewassen dus ik ben best wel benieuwd...
 
Bovenaan Onderaan