Belgianr26's O3 RS TDI DSG

CDK

Forumguru
je weet dat het officieel verplicht is voor de periodieke keuring? je kan plastidippen overwegen, of in kleur laten spuiten....

Belgianr26

Forumguru
Ja ik weet dat maar hier in belgie is er veel dat niet mag voor de keuring maar wat toch gedaan wordt.:)
Ik ga het eens proberen met zwarte isolatietape om te zien wat het effect is.

TL@

Forumguru
Die sticker op de zonneklep ziet er inderdaad niet uit. Moet ik er volgende week ook proberen af te prutsen :D

Ik zou plastidip op de reflector proberen, is het niet goed, kan het er zo terug af.

Antera

Donateur
Die stikker is gelijmt en/of gedrukt op de zonneklep niet even te verwijderen zover ik weet breng je meer schade toe dan wat anders. De reflectorstrip mag niet in zijn geheel verdwijnen moeten 2 stukjes zichtbaar zijn aangezien er geen reflectoren in de achterlichten zitten

• Leuk
Waarderingen: TL@

Belgianr26

Forumguru
Het is misschien een stom idee maar als ik nu eens een zonneklep van een rechtsgestuurde octavia bestel?

Btw ben net terug van een kameraad die wat vcds aanpassingen heeft gedaan. Zoals laptimer en ledfoutmelding uitschakelen.. ImageUploadedByTapatalk1416434377.721112.jpg ImageUploadedByTapatalk1416434388.659619.jpg

Joske

Forumguru
gewoon een nieuwe zonneklep... :)

volgens mij moeten de stickers apart aangebracht worden. Zal eens kijken hoe dat zit.

EDIT: net gekeken, er zijn 16 mogelijke artikelnummers voor 1 zonneklep.. :sterretjes:

maar 3 betreft kleurkeuze maakt dus 48 varianten, en dit slechts voor enkel de passagierskant :tegek:

fiestaman

Forumguru
Mooie auto, veel fun ermee!

Ja, die zonneklep, dat ziet er niet uit. Hopelijk een oplossing te vinden. Mss laten overtrekken?

Antera

Donateur
De zonneklep zal er wel met en zonder spiegel zijn of andere acc. Maar als je de artikelnummer in google plakt vind je dan niets meer @Joske

Bovenaan Onderaan