Belgianr26's O3 RS TDI DSG

Mettes

Forumguru
@Belgianr26 : Zeer mooie RS + een strak plan ivm het vervangen van de zonneklep.
Ook ik vindt die sticker (bedrukking) een afbreuk aan het interieur.
@Joske : Ook ik heb een rammel in mijn rechterdeur.Bij 2500tr/min is deze constant aanwezig.

Belgianr26

Forumguru
Dank je wel! Ik ben er ook heel blij mee! Mijn verbruik zakt maar door zonder erop te letten. Ook wel mooi meegenomen;)

jvdb

Actief lid
@Belgianr26

Dat is wel heel zuinig. Veronderstel dan veel autostrade zonder fille ;).
Ik kom niet op een gemiddelde snelheid van 62 op 47 km :thumbsdown:

Belgianr26

Forumguru
Ik heb een superzuinig woonwerk traject. Als ik thuis vertrek zit ik binnen 2 min op de snelweg en dan moet ik in Bekkevoort af om zo aan 70 tot in tienen te komen.;)

• Leuk
Waarderingen: jvdb

TL@

Forumguru
Je moet het dan nog zuinig rijden ook hé. Ik ben ook binnen 2 minuten op de snelweg (E19) en als ik rustig rijd, heb ik voorbij Brussel ook een gemiddelde van minder dan 5l/100km maar meestal zit ie toch boven de 6l/100km (zeker als het rustig is op de weg :D)

Ben benieuwd wat de RS gaat doen :jaja:

Joske

Forumguru
Netjes! Mooi werk afgeleverd :thumbsup:

meer details over welke stappen en welke producten je gebruikt hebt? :)

Belgianr26

Forumguru
Veel stappen heb ik nog niet gedaan.
Eerst de wagen gefoamed. Dan de velgen en wielkasten gereinigd. De auto gewassen met de twee emmer methode. Afgedroogd en drie lagen chemical Guys classic paste wax aangebracht. Vervolgens nog even nagelopen met de Detailer van kleenfreaks. Dan het interieur gestofzuigd en met smartleather behandeld. Als laatste de ruiten gereinigd met kleenfreaks. Opzich maar een kleine detailbeurt maar wel heel mooi resultaat als je em in het echt ziet staan.

Belgianr26

Forumguru
Newsflash: nadat ik zowat alles (stap voor stap) uit mijn koffer heb gehaald stelde ik gisteren vast dat mijn kofferverlichting rechtsachter niet werkte. Toeval of niet dat is ook de kant waar het rammeltje vandaan lijkt te komen. Na wat zoeken en tikken heb ik ontdekt dat ik een soort van resonantie hoor als ik aan de buitenkant op mijn achterlicht klop. Ik weet het niet zeker maar volgens mij komt het probleem van daar. In de loop van de week eens naar de dealer om het te laten nakijken. Zo op het eerste zicht zie ik er niets aan. Dus het moet echt inwendig zitten.
Ik begon al te denken dat ik het mij begon in te beelden maar vrijdagavond had ik volk mee en het viel hen ook op.

Belgianr26

Forumguru
Voorlopig gaat het vermoeden uit naar het rechter achterlicht. Daar zat iets los vanbinnen. Ze hebben nu een nieuw achterlicht besteld en dan hopen dat het hiermee verholpen is... ImageUploadedByTapatalk1418198454.717507.jpg

• Leuk
Waarderingen: CDK

Joske

Forumguru
en is er een achterlicht "snel" te krijgen dan?
was je toevallig aanwezig bij de demontage? Ging dat makkelijk? :)

Bovenaan Onderaan