leon-cupra
Forumguru
Ach, in een modern huishouden is het ieder voor zich ...Je vergeet toch echt je duurste hobby hoor !!
Je vriendin / echtgenoot !! En daar kun je niet op bezuinigen al zou je het willen...![]()
Dus de wagen blijft de duurste hobby
Ach, in een modern huishouden is het ieder voor zich ...Je vergeet toch echt je duurste hobby hoor !!
Je vriendin / echtgenoot !! En daar kun je niet op bezuinigen al zou je het willen...![]()
Ach, in een modern huishouden is het ieder voor zich ...

Het aanvaardbaar maken door de maatschappij heeft er voor gezorgd dat er meer scheidingen zijn. Mijn beide grootouders zouden gescheiden geweest zijn moesten ze nu in deze tijd 35j geweest zijn. Paar van mijn nonkels en tantes geven dit ook toe. In deze tijd zouden ze veel sneller gescheiden geweest zijn.Ja daardoor veel sneller en meer scheidingen waar de kinderen de dupe van worden. Dat is het nadeel van deze moderne maatschappij.
Ai ik voel een discussie aankomen, maar dat doen we maar niet.![]()
Owh ja, maar dat is dan weer een gezamenlijke hobby van mij en mijn dure hobbyMijn duurste hobby, is toch mijn dochter zonder twijfel![]()

Je wil gewoon geen Belg worden !!Dat van die belastinginspecteur is niet waar.![]()