Absoluut mee akkoord, alleen is het een moeilijke evenwichtsoefening. Zie dat goed tussen mij en mijn partner. Voor mij is iets sneller verantwoordbaar dan voor mijn partner. Ik kan perfect leven met 0euro op de spaarrekening maar waarbij alle rekeningen elke maand betaald kunnen worden maar mijn partner krijgt letterlijk stress wanneer er "maar" 10.000euro op de spaarrekening staat.maar het moet te verantwoorden blijven voor mezelf en naar het gezin toe.

Door dat meegemaakt te hebben ben ik ook meer gaan wikken en wegen, en dat merk je hier op het forum, ik vraag altijd lang door en wik en weeg aankopen erg lang door, waarschijnlijk zelfs tot ergernis van sommige forum leden hier die me maar een twijfelaar vinden die weinig uitvoert haha
maar ik doe pas wat aan de auto als ik zeker weet dat het voor mezelf te verantwoorden is en dat het ook werkt voor mezelf en de auto.Kort samengevat, jij bent degene met het gat in de hand ipv de partner ......Ik kan perfect leven met 0euro op de spaarrekening maar waarbij alle rekeningen elke maand betaald kunnen worden maar mijn partner krijgt letterlijk stress wanneer er "maar" 10.000euro op de spaarrekening staat.

Off-topic; wat heb je op je been staan?

Die laatste foto, das precies een achterkap van een moto ?
enige op twee wielen en met een motor dat ik heb gehad is een Yamaha Aerox toen ik 16 was 

, en ik 20 kg zwaarder gaat niet gebeuren, zit ten eerste niet in mijn genen en ik ben een doorgaans gezonde eter, ik zondig wel eens maar ik drink bv nooit wat anders dan water, 2l of meer per dag elke dag, snoep en suikers ben ik geen fan van, bier lust ik niet, en dat zijn toch grote dikmakers.Daar is nu de botox en de fillers voor uitgevonden ...vraag mij altijd af, hoe ziet zo een tattoo eruit als je 65 bent, verrimpelt en 20kg zwaarder dan op je 28ste??