Automatisch de kofferklep openen

Zwapp

Forumguru
Kom er net achter dat het bedrijf alcomex bij mij om de hoek ligt! Zal binnenkort eens langsrijden of er ook een balie verkoop is...
Dan word het een stuk goedkoper zonder die belachelijke verzendprijs!
 

ertromp

Forumguru
Kom er net achter dat het bedrijf alcomex bij mij om de hoek ligt! Zal binnenkort eens langsrijden of er ook een balie verkoop is...
Dan word het een stuk goedkoper zonder die belachelijke verzendprijs!
Wellicht gelijk vragen of ze de veren een betere oppervlakte behandeling willen geven :)
 

Dutch_Ish

Senior Member
Ja hoor! (alvast) Interesse. En als iemand in de buurt van Haarlem toevallig alles al heeft ingebouwd dan wil ik het wel eens zien.
 
Wegens overstap naar een O3 heb ik nog een setje veren Alcomex veren liggen. Ik heb er veel plezier van gehad. Helaas werkt deze truc niet meer op de O3. De veren zelf heb ik zwart gespoten.
Iemand interesse? Regio Utrecht
 

MarkvdD

Forumguru
Wegens overstap naar een O3 heb ik nog een setje veren Alcomex veren liggen. Ik heb er veel plezier van gehad. Helaas werkt deze truc niet meer op de O3. De veren zelf heb ik zwart gespoten.
Iemand interesse? Regio Utrecht
Ik heb er wel interesse in. Hoeveel wil je er voor hebben?
 

Evilcomputing

Senior Member
Ze liggen nu ongebruikt en als een ander er plezier van heeft

Doen ze het nog goed dan? de mijne waren hun kracht wel aardig verloren na een bepaalde tijd.
Alleen tijdens warm weer (als er genoeg druk zat in de standaard veren, lukte het nog)
Enige oplossing die er dan was waren de exeo veren monteren.
 

Jee13

Forumguru
I am back..... Wifi op de camping zoog.....en was heel druk aan het releksen daar en de omgeving aan het verkennen (en zwemmen met de kids, mtben met zoon, op racefiets solo, klauteren in de bergen, lekker eten, boek over pantani lezen, de mtb van buurman daar fixen, .... En met te pletter hangen, LOL)
 

newwolf84

Forumguru
Vraag...iemand al meer last dan de kofferbak niet helemaal meer geopend wordt ? Had de exeo veren icm met de stempelveren, in het begin kon je er iemand wel mee onderuit meppen, zo hard werd die klep geopend en nu wipt hij wel open maar niet meer volledig open... op zich toch merkwaardig aangezien de exeo veren zelfs wat meer nM hebben...
 
Bovenaan Onderaan