Apple carplay in Kodiaq loopt soms vast

OllieH

Nieuw lid
Dit is de laatste softwareversie. Je zou eventueel de nieuwe IOS14 beta kunnen proberen, misschien dat die beter werkt.
Die heb ik draaien nu op een Iphone XS Max, probleem blijft. Ook met eerdere versies van iOS en andere hardware.
 

De Stip

Forumguru
Klopt is bij m’n Karoq MY20 ook en is flink balen. Zou mooi zijn als je de recente Amundsen zou kunnen laten omwisselen met de “oude”. Wellicht dat het draadloze Apple CarPlay de problemen tot het verleden kan laten behoren.
 

Roronoa

Actief lid
Misschien dat iemand een factory iphone linkt, misschien is 1 app het probleem. Misschien BT afzetten enzo.. proberen dingen te elimineren om zeker te zijn dat het niet aan een instelling of app ligt
 

Roronoa

Actief lid
Topicstarter heeft een Amundsen, maar er werd hier gezegd dat er al problemen gekend zijn bij de Columbus. Zelf nooit daarover iets opgezocht dus geen idee hoe groot en wat het probleem is.
 

GvA14TSI

Donateur
Ik heb niet het probleem met dat hij vastzit maar dat hij regelmatig gewoon geen verbinding met mijn iPhone krijgt. Kabel in uit, opnieuw opstarten helpt allemaal niet. Auto uit en na tijdje weer proberen dat doet hij het ineens wel weer.
Heb de BT al uitgezet. Iemand tips?
Ik had dit ook, opgelost door de telefoon pas aan te koppelen als de motor gestart is, betr. Amundsen MIB2. Verder werkt alles prima op een iphone xr met ios 13.6
 

Niek_J

Forumguru
blijkbaar heeft die update en opnieuw opstarten geholpen want heb het probleem nog niet weer gehad (Columbus)
 

OllieH

Nieuw lid
Update voor de Admunsen is gedaan echter, CarPlay crashed nog steeds.

Het probleem doet zich toch juist voor bij de Columbus units en niet bij de Amundsen?!?
Wat ik op (inter)nationale forums gelezen heb nu is het vooral bij de Admunsen
 
Laatst bewerkt door een moderator:

pabu

Lid
Ergens ondertussen al een verbetering bij iemand? In IOS 14 nog steeds exact dezelfde vastlopers
 

Yannick91

Actief lid
Bij mij loopt de Amundsen vast als ik spotify gebruik naast Flitsmeister of Google Maps. Wanneer ik spotify dus niet gebruik heb ik er geen last van. Is dit bij meer mensen zo?
 
Bij mij werkt alles naar behoren. Waar ik voorheen nog wel eens vastlopers met bromtoon etc had. Op dit moment niet meer

Skoda Superb / Amundsen / iPhone 8 / iOS 14
 

2020Kodiaq

Senior Member
Vandaag is mijn computer geheel vervangen. Ik kreeg steeds meer problemen, zoals een doorspelende radio wanneer de auto al afgesloten was. Nu maar eens testen of alles stabiel blijft.
 
Bovenaan Onderaan