Antenne + wasstraat

Rick Blaine

Actief lid
Ik heb hem laatst ook handmatig gewassen voordat hij in de was ging. Maar dat zal niet elke maand lukken denk ik. Zeker 's winters is een wasstraat wel handig, voor het pekel en vuil aan de onderkant van de wagen.

Weet iemand of die zuignapjes ook los te koop zijn, of heeft iemand ze over? :)
 

ebmc

Lid
Voor een indruk van mijn laatste poetsbeurt, kun je kijken op http://gerke.jalbum.net/


P1000773.JPG


:ot:Mooi gepoetst. Volgende keer wel op je teiltje letten :winkie:
 

MarcoO2

Forumguru
Daar heb ik nog nooit van gehoord en ik heb ze ook nooit eerder gezien... grappig!

Overigens gaat mijn O2 al 1,5 jaar altijd door de wasstraat met de antenne omlaag en (inderdaad) een blauw zuignapje erop... ik weet niet waar je ze kunt kopen, heb ze overgehouden aan een bezoek aan een wasstraat met personeel, waar ze vergeten waren 'm eraf te halen.

Die twee vieze plekjes houd ik er niet aan over, want ik spuit de auto vooraf altijd goed af met de hogedrukspuit, en dan zie je die twee plekjes echt niet (tenzij je er echt naar op zoek zou gaan wellicht).
 

ebmc

Lid
Had ik inderdaad ook nog nooit gezien. Leek net alsof je over je teiltje was gereden ;).
Pas later zag ik dat er bij je achterwiel hetzelfde ding lag.
 

Captain Hook

Forumguru
welk teiltje?
Dat zijn slanggeleiders ;)
Halve wasteiltjes dus... :winkie:

Wellicht een gat in de markt? Hele wasteiltjes inkopen voor een luttel bedrag, ff in tweëen met een stanley mes of elektrische (smelt)figuurzaag. En dan gewoon voor het dubbele van een enkel wasteiltje doorverkopen.

"Komt dat zien! " " Unieke slanggeleiders! " "Nu voor slechts ..." :super:
 

Gieliovd

Forumguru
Voor €14 per 4 stuks ga ik geen teiltjes kopen en stuk snijden ;) En al helemaal niet voor de handel.
 

Constant

Erelid
3 Euro materiaal kosten, dan is het 14-3= 11 Euro arbeidsloon om dit innovatieve product te maken :crazy:
 

Steve

Senior Member
Ik kan ze ook leveren maar neem ze bewust niet op in het assortiment.
De reden is hierboven al aangehaald ;)

Iedereen met een mesje kan zelf wat fabriceren van een oud emmertje etc en gaat daar geen 14 euro aan uitgeven.
 
Mooi systeem, goed overnagedacht.
Helaas vind ik wassen en poetsen allemaal een beetje zonde van mijn tijd. Gewoon even afspuiten in zo'n wasbox is voldoende. Soms gaat ie door de wasstraat. Thats it.
 
Bovenaan Onderaan