Marcooctavia

Forumguru
Gebruiken jullie allemaal de meegeleverde navigatiesoftware, of downloaden jullie andere software? En welke dan?

Ik heb de TomTom app er op gezet.
Hij kost dan wel bijna €20,00 maar dan kan je hem al al je telefoons gebruiken en dus ook je radio.
En je kan alle kaarten kiezen en wisselen wat je zelf wil.
Persoonlijk vind ik TomTom toch 1 van de beste en je kan met de MyDrive app routes uitzetten op je iPad en deze doorzetten naar je apparaten.
Ik heb er €20,00 per jaar voor over en de ander gebruikt gratis app’s zoals wazen en daar is ook niets mis mee.

Marco.
 
Laatst bewerkt:

VAG-man

Forumguru
Niemand die een 10.2" in zijn S2 heeft?
Er is in ieder geval één Nederlandse review die zo positief is dat hij zijn favoriete bezigheid fotografeert.
 

greenlinediesel

Senior Member
Net bij het rijden naar werk een airbag storing gekregen. Ik heb wel eens gelezen dat dergelijke (gekke) storingen kunnen komen door een aftermarket radio, zeker als deze met CAN aangesloten is. Ik ga morgen even op onderzoek uit. Heb nu mijn laptop niet bij de hand, en airbagstoringen kunnen natuurlijk met generieke OBD scanner niet worden uitgelzen.

Keep you posted.
 
Ja ik heb ook zoiets raars, heb nieuwe licht schakelaar met autostand geïnstalleerd en de eerste 5 min branden de mistlichten aan de voorzijde daarna alles weer normaal.
Heb de schakelaar al 2x gereset maar dat helpt niet ra ra politiepet?
 

VAG-man

Forumguru
@greenlinediesel vervelend voorval.
Mooi dat je dit deelt. Het is niet altijd rozengeur en maneschijn.
Nog een paar maanden dan ga ik ook voor een Android radio. Ik zal dit topic blijven volgen.
 

greenlinediesel

Senior Member
Ja ik heb ook zoiets raars, heb nieuwe licht schakelaar met autostand geïnstalleerd en de eerste 5 min branden de mistlichten aan de voorzijde daarna alles weer normaal.
Heb de schakelaar al 2x gereset maar dat helpt niet ra ra politiepet?
Oh dat is ook raar. Ff proberen met de radio losgekoppeld, kijken of het dan weg is.

Probeer even via de app de "auto fog lights" optie te toggelen. Die deed bij mij ook wel eens raar nml.
 

Marcooctavia

Forumguru
Ja ik heb ook zoiets raars, heb nieuwe licht schakelaar met autostand geïnstalleerd en de eerste 5 min branden de mistlichten aan de voorzijde daarna alles weer normaal.
Heb de schakelaar al 2x gereset maar dat helpt niet ra ra politiepet?
Had je al een schakelaar met autostand?

Marco
 

greenlinediesel

Senior Member
Maar je kan niet zomaar een schakelaar monteren met autostand en dan is het auto.

Marco
@Quartermain heeft, net zo als ik, een aftermarket auto lichtschakelaar met sensor (van onze Chinese vrienden). Dus is wel degelijk mogelijk. Ik heb hem er ook al meer als een jaar in zitten met groot plezier :-)
 

Marcooctavia

Forumguru
@Quartermain heeft, net zo als ik, een aftermarket auto lichtschakelaar met sensor (van onze Chinese vrienden). Dus is wel degelijk mogelijk. Ik heb hem er ook al meer als een jaar in zitten met groot plezier :-)
Oké een schakelaar van Ali.
Daar heb ik inderdaad goede maar ook fout melding van mee gemaakt.
Ik had al zo vermoeden dat er Ali in het spel zat.
Dan is de storing niet raar Ali er uit en storing is weg.
De melding al vaker meegemaakt bij Audi en Ali.

Marco
 
Bovenaan Onderaan