Advies chiptuning gevraagd

Import Yeti

Forumguru
Of een getunede 1.4 met 190pk en 320 koppel ;)
Daar sluit ik mij bij aan. Ondanks het feit dat ik erg tevreden ben over mijn getunede 1.6TDI, zou ik als ik het als ik het over mocht doen, toch een volgende keer een zwaardere motorversie nemen en die naar de tuner brengen.
 

micky

Forumguru
Tunningparts zoetermeer is ook goed en gebruikt jd techniek maar is goedkoper door korting .
Waarom doen mensen dit?
Ik heb gewoon en 1.4 tsi genomen.
Trek wat hoger in toeren en heb genoeg vermogen?
Oja mijn tsi is op lpg 135 pk test bij de lpg ontwikkelaar in Eindhoven.

Wat hoger in de toeren trekken heeft niets met meer vermogen te maken, je auto heeft maar zoveel als er in zit, vind je dit genoeg, dan is het mooi en vind je het niet genoeg (en dat probleem heb ik nu eenmaal altijd) dan kun je overwegen je auto te laten chippen, maar ook mijn 180 PK v6 TDI vond ik niet voldoende, dus moest die naar 210PK :cool: als die standaard 210 had gehad, ging er ook een chipje in:rockon:
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

Joske

Forumguru
maar blijft dat op lpg wel heel ?
Dan zal ik vast meer kosten dan 500 euro?
daar heb ik geen idee van.. denk dat je daar best even een tuner voor contacteert, hoe dat juist zit met tuning met een wagen op lpg. Herinner me wel iemand op het forum die er de tuning terug had laten afhalen. (had een TSI die op lpg liep)

En dat liep toch niet zo lekker, maar ik denk de gasinstallatie in het algemeen ook niet echt. Dus mss niet echt de beste referentie dan :)
 

scorda

Lid
@scorda Was dat in de periode dat ie nog in Benthuizen zat, of zat ie al in (tijdelijk pand in) Zoetermeer? Hij zit tegenwoordig overigens om de hoek bij het bedrijf waar het uit is voortgekomen: VW-dealer in Zoetermeer.
Ik heb de laatste maanden vooral verhalen gehoord over slordig/slecht gemonteerde Milltek uitlaten, en ander spul waarbij of de montage niet goed ging, of het bij stukjes en beetjes ging, terwijl vooraf anders was afgesproken.
Dit was in Zoetermeer al , gewoon de box netjes geplaatst nog even contact gehad met jd over een stekkertje wat verkeerd gelabeld was in 1 keer goed geplaatst erg tevreden over de box en toen ik de auto verkocht zonder probleem en kosteloos de box weer verwijdert,
 

Bolkm00d

Senior Member
Nee rollenbank niet... Had 2 auto's te doen, 2x rollenbank werd mij net iets teveel van het goede;)
 
Bovenaan Onderaan