Advies chiptuning gevraagd

micky

Forumguru
Mocht gisteren even een flink stuk rijden in de Volvo V60 Plugin Hybrid van een collega van mij. Die ging rap van zijn plek.

Toen voelde mijn gechipte 1.9 TDI daarna sloom aan :D

Ach, bij 195 is dat gebeurd, kan ze net niet bij houden op de Duitse Bahn bij acceleratie, maar dan is het gauw afgelopen en kruip ik er voorbij, de bestuurders en collega's zitten altijd met witte overhemden en dasjes om in de auto, blijkbaar omdat ze producten verkopen waarbij je nog steeds een das moet (of wilt) dragen(is namelijk niet echt meer van deze tijd), ze kijken heel professioneel vooruit en doen ook altijd net alsof ze niet doorhebben dat jij (ik) nog 10 km/h sneller kan, het ergste is nog wel dat 1 van de rolkoffers op de achterbank moet omdat ze wel een "station" hebben, maar er past helaas niet meer in dan 1 rolkoffer en de demo-set die zij wél nodig hebben bij de presentatie van hun producten.

Bovenstaande, beetje rancuneus? JA, maar wel waar ;)
Sorry, maar ik heb zo'n enorme hekel aan dat bijtellingsgezeik met alle moraal ridders die dit soort auto's en de metsubsidie foutlanders rijden en met droge ogen vertellen dat het hun om het milieu gaat... GATVER
en NEE, ik heb geen 1,6 voor de 20% ik heb geen keus "meer": ik wil mijn 25% 170pk TDI terug!!!
 

Happyman

Forumguru
Die V60 is niet begrenst bij 195 hoor.

Ach ja als ik gebruik zou kunnen maken van al die regelingen dan zou ik dat ook doen. Lekker veel pk's voor relatief weinig.
 
Bovenaan Onderaan