HarrieSkoda
Forumguru
Goed werk heeft tijd nodig hebben ze mij altijd verteld .
mmmm, mij vertelde ze altijd koffie en bier.......Goed werk heeft tijd nodig hebben ze mij altijd verteld .
Is het inbouwen van de washer erg veel werk?
Nee, het schrijven er van duurt langer......Is het inbouwen van de washer erg veel werk?
Nee, het schrijven er van duurt langer......
Was deze fabriek af reeds gemonteerd, of heb je dit ergens laten monteren?De wasfunctie bevalt mij goed, als je door de regen rijdt wordt toch de lens smerig, en hangen er druppels aan die het uitzicht bederven, ff sproeien en de lens is weer schoon dus goed beeld.
Nee, het schrijven er van duurt langer......
28 pagina's......
Was deze fabriek af reeds gemonteerd, of heb je dit ergens laten monteren?
Ahhhh vandaar opeens die serene rust hier op het fora.....houd ik wijselijk m'n mond .
Ik weet dat je de camera in NL niet fabrieksaf kan laten monteren, maar als ik de auto via belgie/Duitsland zou kopen, weet iemand of hij dan met of zonder washer wordt geleverd? Ik wil alles graag zo origineel mogelijk laten installeren namelijk.Whuuuuut...?!
Ik wilde je niet opdringen inderdaad, maar nu ik hoor dat je al bij pagina 28 bent, houd ik wijselijk m'n mond .
@Michelv. heeft deze camera, plus wasinstallatie zelf geïnstalleerd.
Ik weet dat je de camera in NL niet fabrieksaf kan laten monteren, maar als ik de auto via belgie/Duitsland zou kopen, weet iemand of hij dan met of zonder washer wordt geleverd? Ik wil alles graag zo origineel mogelijk laten installeren namelijk.
Er zijn zeker wel modellen waar ze vanaf fabriek als optie gemonteerd kunnen worden.Ik weet dat je de camera in NL niet fabrieksaf kan laten monteren
Ik heb de octavia combi 2017 facelift versie. Alleen twee linker handen op technisch gebied, heb andere kwaliteiten Zoek eigenlijk nog steeds iemand in het midden van het land die dit voor mij/samen met mij (tegen vergoeding eventueel) zou willen doen.Geen idee. Zowel de highline als de lowline variant zou gemonteerd kunnen zijn. Is geen pijl op te trekken.
Kun je makkelijk zelf monteren, als je alles maar met beleid doet. Je hoeft zelfs geen groter gat bij je handvat te zagen als je een model van na half 2014 neemt!?!
Begreep alleen niet bij de octavia's die vanuit PON geleverd worden. Staat ook niet bij de optie lijst, zoals bijvoorbeeld wel in Duitsland.Er zijn zeker wel modellen waar ze vanaf fabriek als optie gemonteerd kunnen worden.
Voorbeeld is de Fabia Combi Style
Ik kon het nergens vinden op de optie lijsten online. Misschien iets ivm concurrentie/positionering van andere modellen vanuit de VAG familie?Dus de Rapid en de Fabia kan het wel en de Octa niet ?
Kan me haast niet voorstellen