Achteruitrijcamera O3

Rooverz

Actief lid
De wasfunctie bevalt mij goed, als je door de regen rijdt wordt toch de lens smerig, en hangen er druppels aan die het uitzicht bederven, ff sproeien en de lens is weer schoon dus goed beeld.
Was deze fabriek af reeds gemonteerd, of heb je dit ergens laten monteren?
 

HarrieSkoda

Forumguru

Rooverz

Actief lid
Whuuuuut...?!

Ik wilde je niet opdringen inderdaad, maar nu ik hoor dat je al bij pagina 28 bent, houd ik wijselijk m'n mond :shutup:.



@Michelv. heeft deze camera, plus wasinstallatie zelf geïnstalleerd.
Ik weet dat je de camera in NL niet fabrieksaf kan laten monteren, maar als ik de auto via belgie/Duitsland zou kopen, weet iemand of hij dan met of zonder washer wordt geleverd? Ik wil alles graag zo origineel mogelijk laten installeren namelijk.
 

HarrieSkoda

Forumguru
Ik weet dat je de camera in NL niet fabrieksaf kan laten monteren, maar als ik de auto via belgie/Duitsland zou kopen, weet iemand of hij dan met of zonder washer wordt geleverd? Ik wil alles graag zo origineel mogelijk laten installeren namelijk.

Geen idee. Zowel de highline als de lowline variant zou gemonteerd kunnen zijn. Is geen pijl op te trekken.

Kun je makkelijk zelf monteren, als je alles maar met beleid doet. Je hoeft zelfs geen groter gat bij je handvat te zagen als je een model van na half 2014 neemt!?!
 

Rooverz

Actief lid
Geen idee. Zowel de highline als de lowline variant zou gemonteerd kunnen zijn. Is geen pijl op te trekken.

Kun je makkelijk zelf monteren, als je alles maar met beleid doet. Je hoeft zelfs geen groter gat bij je handvat te zagen als je een model van na half 2014 neemt!?!
Ik heb de octavia combi 2017 facelift versie. Alleen twee linker handen op technisch gebied, heb andere kwaliteiten :) Zoek eigenlijk nog steeds iemand in het midden van het land die dit voor mij/samen met mij (tegen vergoeding eventueel) zou willen doen.
 

Rooverz

Actief lid
Er zijn zeker wel modellen waar ze vanaf fabriek als optie gemonteerd kunnen worden.
Voorbeeld is de Fabia Combi Style
Begreep alleen niet bij de octavia's die vanuit PON geleverd worden. Staat ook niet bij de optie lijst, zoals bijvoorbeeld wel in Duitsland.
 

EdK

Forumguru
Dus de Rapid en de Fabia kan het wel en de Octa niet ?
Kan me haast niet voorstellen
 

Rooverz

Actief lid
Dus de Rapid en de Fabia kan het wel en de Octa niet ?
Kan me haast niet voorstellen
Ik kon het nergens vinden op de optie lijsten online. Misschien iets ivm concurrentie/positionering van andere modellen vanuit de VAG familie?
 

heusinkveldb

Forumguru
Ik verwacht de handleiding deze week online te zetten. Ben zeer druk en moet er echt tijd voor maken. De handleiding zal niet alleen de montage beschrijven maar heeft ook een beschrijving hoe de onderdelen verwijderd moeten worden, een aparte beschrijving voor de sproeier enz....
Kortom, het wordt een alles omvattend document.....

Nog even volhouden dus.....
 

heusinkveldb

Forumguru
Voor iedereen die alvast onderdelen wil bestellen voor de wasinstallatie:

1x Y-stuk 1J0955873D
3x Koppelstuk recht 5J0955871A
1x Kniestuk 5J0955659A
Slang 1J0955751D, ongeveer 225 cm.

De slang moet je gewoon kijken of je een stuk mee kan krijgen voor niks. Anders even bij de VW dealer naar binnen lopen, die heeft het ook.
De slang gaat per 10 meter en dan is deze vrij prijzig.
 

EdK

Forumguru
Al is het een hele opgave, maar ik zal me vermannen en proberen het vol te houden om te wachten !

Maar 2,25mtr slang en dat gratis krijgen bij me dealer........ mwahhh vermoed dat dat niet doorgaat..
En neem aan dat de Seat en Audi dealer het toch ook wel verkopen ?
 
Bovenaan Onderaan