Achteruitrijcamera O3

Michelv.

Forumguru
Heb zelf een lowline ingebouwd, bij een MIB1 werkt een highline niet heb ik begrepen, heb zelf VCDS dus dat heb ik zelf gedaan.
Of je voor of alleen achter hebt maakt niet zoveel uit vind ik zelf, gaat erom wat je denkt nodig te hebben. In mijn O2 had ik ook low en dat beviel goed.
 

heusinkveldb

Forumguru
Okay, duidelijk. Ga ook maar voor de lowline. Ruim voldoende denk ik zo en scheelt weer een boel extra programmeerwerk. Heb je de sproeier ook aangesloten of achterwege gelaten.
 

EdK

Forumguru
Sproeier ga ik zaterdag doen, kan de binnenbekleding van de klep er ook weer op :D
Kun je foto posten van hoe de ruitenwisserslang nu is aangesloten en hoe dit eruit ziet na het koppelen ?
Zal bij Fabia misschien wel weer iets anders zijn maar dan heb ik in iedergeval een idee van hoe het zit !

bvd
 

heusinkveldb

Forumguru
@Michelv,
Bedankt voor je info. Heeft me weer een stuk verder geholpen. Nu spullen bestellen en inbouwen. Dan nog iemand strikken die het wil programmeren :D
 

EdK

Forumguru
Zal ik doen @EdK, maak sowieso bijna overal foto's van.
Trouwens nog een vraagje, hoe heb jij de achterplaat losgekregen ?
Is dat een kwestie van met de kunststof spatels de plaat los wrikken of heb je één en ander los / uitgeboord ?
Is het wijsheid om bepaalde onderdelen daarvan alvast bij te bestellen omdat ze sneuvelen met die demontage ?
 

Michelv.

Forumguru
Bij een O3, de Hangende Dildo zit vast met 1 schroefje, de rest van het onderste paneel zit geklikt, dus met een(of meerdere) plastic spatels los te halen. Bovenste deel nog niet los gehaald maar die zat bij een O2 met 2 schroefjes vast en de rest ook geklikt.
In principe blijft alles heel(als je mazzel hebt) :D
 
  • Leuk
Waarderingen: EdK

RoelF

Forumguru
Nu we dan toch off-topic gaan over die dildo. Onze hond (inmiddels 2 jaar oud) was als pup erg fan van de Octavia; kofferbak mét ingebouwd speeltje. Simply clever :)
 

Michelv.

Forumguru
Kabelset en camera bij hem, slangetje e.d. Bij de dealer.
Bij een ander zijn er complete setjes met alles erbij voor de sproeier te koop.
 

Michelv.

Forumguru
Heb de sproeier aangesloten, haakse koppeling van de ruitensproeier afgehaald en daar het t-stuk ingedrukt en verder gebouwd.


360.jpg


360.jpg


360.jpg
 

Paul5

Senior Member
MichelV. wat was jij dan kwijt voor jouw setje , ik heb er €129,99 + €12,99 verzend kosten voor betaald.

$_57.JPG
 

Paul5

Senior Member
Is ook niet gek die prijs , en die waterslang met koppelingen wat koste dat dan .
Een knie stuk kost hier bij VW €2,63 ex. en de doorvoer €3,95 ex.
 

heusinkveldb

Forumguru
Ik heb even een lijstje gemaakt met spullen die je nodig hebt los van de camera.

- Y-stuk 1J0955873D - 1 stuk
- Kopelstuk recht 5J0955871A - 3 stuks
- Kniestuk 5J0955659A - 1 stuk
- Slang 1J0955751D
- Doorvoer carrosserie 1Z9971829 - 1 stuk

Dit heb je nodig om de sproeier aan te sluiten en de kabel door te kunnen voeren van de achterklep de auto in.
Prijzen kan je zelf bij de dealer opvragen.
 
Bovenaan Onderaan