Achteruitrijcamera O3

EdK

Forumguru
Heb de sproeier aangesloten, haakse koppeling van de ruitensproeier afgehaald en daar het t-stuk ingedrukt en verder gebouwd.


360.jpg


Als ik die slang zo zie, dan vraag ik me één ding af.
Is het een slang in een slang ?
Maw zeg maar een aqauriumslang die in een beschermslang zit ?
En dat die beschermslang er alleen mheen zit om het knikken tegen te gaan , of zie ik het geheel verkeerd ?

360.jpg


360.jpg
 

Michelv.

Forumguru
Geheel verkeerd, is een geribbelde slang, en de hulpstukjes horen er echt bij.
Het is ff kijken hoe het koppelen werkt maar is simpel.
 
  • Leuk
Waarderingen: EdK

EdK

Forumguru
Oké duidelijk dan weet ik wat me te wachten staat om te bestellen bij de dealer of een andere toko
 

Michelv.

Forumguru
Zou het bij de dealer doen, kon het zelf zo gauw niet bij een ander vinden.
En bij je eigen dealer krijg je vast wel een stuk slang mee van 1 1/2 meter voor nop.
 

EdK

Forumguru
Bij mij is het nu eerst even zo dat ik zo en zo wacht tot die Fab voor de deur staat.
Dan als ik de tijd heb kunnen vrijmaken wat best tegen kerst aan kan lopen, in die tijd heb ik nog alle tijd om alles te bekijken en te bestellen voor ik er aan begin.
Zoals gezegd ik heb geen haast, en maak ook geen haast met zulk soort klusjes.
 

Paul5

Senior Member
Mijn zoon heeft hem gisteren ingebouwd, maar hij heeft 2 draden over en weet niet waar die in moeten die in de 6 en 12 dat is een probleem.
Dus hij gaat de Skoda dealer maar bellen kijken wat die zeggen.
 

HarrieSkoda

Forumguru
Camera zit erin en werkt :) Zeer blij mee. Weer een stukje meer luxe...
Alles uitgevoerd als origineel. Continu spanning netjes achter de zekering (18).
"How to" document voor de kennisbank is in de maak met hierin alle onderdelen die nodig zijn.

Wacht hier met smart op!

Had jij een achterklep met 'brede' sleuf, of 'smalle' sleuf waar het handvat (+ camera) in kwam? Aangezien hier verschil in blijkt te zitten.
 

HarrieSkoda

Forumguru
Oke, zelf ben ik er niet zo'n fan van om te zagen.

Raar dat er verschil zit tussen 2013-2014. Alsof ze bij Skoda toen dachten van, shit ohja; er moest ergens nog een achteruitrijcamera gemonteerd kunnen worden...
 

heusinkveldb

Forumguru
Volgens mij is de camera pas beschikbaar gekomen op modellen vanaf bouwjaar 2015. Daarvoor was ie nog niet leverbaar volgens mij.
Dus is er een modificatie doorgevoerd. De camera neemt namelijk wel een stuk van de greep af. Anders zou ie wel heel klein worden. Het gedeelte waar je met je vingers op moet drukken bedoel ik...
 

Jasper-RS

Forumguru
Camera zit erin en werkt :) Zeer blij mee. Weer een stukje meer luxe...
Alles uitgevoerd als origineel. Continu spanning netjes achter de zekering (18).
"How to" document voor de kennisbank is in de maak met hierin alle onderdelen die nodig zijn.

Ik wacht ook met smart op je “how to”. Camera is de enige optie die ik nog graag wil toevoegen.
 
Bovenaan Onderaan