Achteruitrijcamera O3

Tommie-boy

Actief lid
Uiteindelijk er wel uitgekomen?

Jawel, de aanhouder (en klant) wint uiteindelijk ;)

Ben benieuwd hoe @Jasper-RS (althans, denk dat je hem bedoelt :angel:) dat zo netjes doet. Ik heb nog niet kunnen stoeien met de dremel, ben begonnen met het leggen van de bekabeling en toen kwam ik verschillende draadbreuken tegen bij mijn rechter achterlicht (draad zat klem tussen chassis en connector van het achterlicht) en heb dat eerst moeten herstellen. Van het weekend maar weer verder met de bekabeling.
 

Maartenvds

Forumguru
ik heb een vraagje over de camera. Iemand die hem ook heeft geplaatst in een elektrische klep of is dit niet mogelijk
 

Rofffel

Forumguru
Maakt geen verschil @Maartenvds .
Je hebt dezelfde ruimte en dezelfde doorvoerthule.
Enige wat zou kunnen is dat je in de linkerthule minder ruimte hebt omdat daar een extra draad zou kunnen lopen.
 

heusinkveldb

Forumguru
Zo, net bij de dealer geweest om de sproei-aansluitkit te bestellen.

Aangezien het incourante onderdelen zijn, moesten ze voor levering al betaald worden.

Een kleine aanvulling op het mooie document van @heusinkveldb , voor als je de doorvoertule wilt bestellen.

Het genoemde artikelnummer (5E9971829) is namelijk niet volledig.

Dit moet zijn;
5E9971829A, anders komt hij er niet uit. Scheelt je een halfuur uitzoekwerk bij de dealer ben ik net achtergekomen :D.

Ohja en het wordt in het systeem 'hulsje' genoemd ipv. tule of doorvoer :deuk:.
Wat een slechte dealer. Een beetje magazijn medewerker kan goed met z'n systeem overweg en weet precies welke wildcards hij moet gebruiken. Heb zelf ook Etka en filter ze er gewoon uit. Zou snel klaar zijn met zo'n figuur!
 

Maartenvds

Forumguru

HarrieSkoda

Forumguru
Wat waren ook alweer de vóór en nadelen van een lowline tov. een highline camera?

Kan ik me even niet meer heugen.
 

Rooverz

Actief lid
Wat waren ook alweer de vóór en nadelen van een lowline tov. een highline camera?

Kan ik me even niet meer heugen.
Meebewegende camera lijnen, daarbij heb ik nog een aantal extra's (denk vanwege de OC3FL uitvoering), parkeerhulp, bird view en groothoekweergave. Ben zelf erg blij dat ik de washer functie (sproeier) heb laten installeren. Dit is optioneel bij beide uitvoeringen, maar zeker aan te raden!
 

Rofffel

Forumguru
Ik heb recent via VWmodul mijn highlinecamera besteld.
Bij de highline moet je jouw VIN laten inladen voor 20.-
Dan heb je voor 150.- een highline camera met wasfunctie.
 

Rofffel

Forumguru
Slim om dit samen aan te lopen!
Ik ga er binnenkort maar eens een dagje voor uittrekken.
Tegelijkertijd de bende goed isoleren, dempen en ontdreunen.
Langzaam wordt t qua geluiden een Audi+ ;)
 

HarrieSkoda

Forumguru
Potverdorie, das lang niet mis!!

Mooi spul. Kan ik een beetje uit de voeten met een compressor met zo'n inhoud?

Bijv. voor bandjes van de auto te pompen, huis tuin en keuken klusjes..?
 

EdK

Forumguru
Kan ik een beetje uit de voeten met een compressor met zo'n inhoud?
Tsja als je een beetje leest dan staat er bij het gereedschap dat advies is een 50Ltr compressor en tsja ze bieden een 24Ltr aan.....

Maar mijn voorkeur gaat tegenwoordig steeds meer uit naar accu gereedschap.
Geen slangen of snoeren meer die in de weg zitten.
Maar dat komt ook door mijn beroep, vaak is er nog geen stroom vlakbij en loop je met aggregaten te slepen en verlenghaspels om één iets door te zagen of te slijpen ....
En met de huidige Lithium accu's kun je met een accupakket dan veel zagen boren of slijpen
 

heusinkveldb

Forumguru
als ik zou moeten zagen zou ik toch voor een dremel gaan met de volgende schijven erop.
https://www.myxlshop.nl/j-s-diamantschijven-voor-dremel.html

Ik denk dat deze makkelijker te hanteren is dan een luchtzaag. Met de luchtzaag kan je ook te diep gaan en aan de binnenkant schade veroorzaken.
De boel goed intapen met schilderstape en daarop de nieuwe afmetingen tekenen. Dan voorzichtig lans het lijntje slijpen.

Klinkt zo makkelijk :D
 
Bovenaan Onderaan