Achteruitrij camera Fabia3 combi

Japanese Power

Donateur
Ha @Frazajunior,

Als je nieuwe bent op het forum: er zijn zo bepaalde regels, daar kom je vanzelf achter ;).
En als je voor het eerst op een forum zit kan ik me heel goed voorstellen dat je soms even door de bomen het bos niet meer ziet. Er heerst hier een duidelijke forum-structuur, maar soms is het idd. wel eens even wachten op of zoeken naar een reactie, maar samen komen we er hier over het algemeen best wel uit. En zoals @EdK het recht-voor-z'n-raap zegt, hij bedoelt het absoluut goed maar het kan voor een newbie soms een beetje 'bot' overkomen.

Het is net als in het verkeer: hou je aan de regels en dan gaat het in principe goed.
 

EdK

Forumguru
Beste @Frazajunior begrijp me niet verkeerd , we (ik) begrijp donders goed dat als je hier begint dat alles nog nieuw is en dat je je weg nog moet vinden.
En dat je fouten maakt op dat moment, ach die hebben we allen gemaakt in verleden.
Dus vat me tekst niet te persoonlijk op !
Mbt je speaker probleem, je hebt hier netjes een topic voor aangemaakt, maar men ziet het als topic kaping (vervuiling ) als je de vraag dan ook nog in een bestaand topic plaatst.
Dat komt bij sommige mensen ( leden ) als ongeduldig over en zoals gezegd vervuiling van een topic dat over de camera gaat.

Maar wil je een iemand persoonlijk aanspreken dan kan dat in algemeen op twee manieren
de eerste is door hem te taggen wat inhoud dat je de @ gebruikt met de avatarnaam dus in jouw geval @Frazajunior en in mijn geval @EdK
Dan krijgt de desbetreffende persoon geheel rechtsboven een melding te zien
de tweede manier is om een iemand een PB ( persoonlijke mail te sturen via het forum ) dit kan door op de avatar te klikken en dan start conversatie te klikken en te beginnen.

Hoop je zo wat geholpen te hebben en ik had geen kwaad oid in de zin hoor !
Maar platte tekst word nog wel eens verkeerd gezien/gelezen/ begrepen.
 

50tintenfaab

Senior Member
De draden die je naar voren toe trekt ( naar de radio) waar komen deze op dan ? Kan dat helaas nergens terug vinden in je How To :(
 

Marcooooo

Actief lid
Zit er nog verschil in de camera's? Ik zie online de 'Lowline' vermeld en overige cameras. Lowline is zonder 'meesturende' guidelines neem ik gemakshalve aan, maar bij veel (alle?) camera's zie ik dat ze groter zijn dan de bestaande kofferklepontgrendeling (en ik wil niet in de carrosserie gaan slijpen).
Ik wil de camera op de Bolero (sowieso Lowline of alternatieven) aansluiten met blijvend werkende PDC sensoren. Wat is wijsheid?
 

50tintenfaab

Senior Member
Lowline betekent gewoon met "lijntjes"

Als je de camera wilt monteren ontkom je er niet aan om het gat groter te maken simpelweg omdat met de "nieuwe" met camera groter is (+-3cm)

Je zou kunnen kijken op Ali expres of er andere maten beschikbaar zijn maar ik zou het orgineel houden kost €150 euro voor een orgineel set met kabels en met een beetje handigheid heb je het op een zondag middag in het zonnetje met een colaatje voor elkaar

Alles staat hier duidelijk omschreven in de vorige Posts lijkt me :)

Zal aankomende week de set bestellen en zodra die binnen is wel een How to maken voor de mensen die het ook willen gaan doen
 
Laatst bewerkt:

EdK

Forumguru
Dat zagen ligt ook weer aan welke Skoda je hebt
Degene die ik heb die gaat zover ik nu kan inschatten er 1 op 1 inpassen of ik moet me heel erg vergissen
Ja ben er nog steeds niet aan begonnen, de werkgever vergt momenteel ergggg veel tijd en dan nog vrienden met een boot ( en werk je dood ) oja en nog een neef met een woning die van onder naar boven en van voor naar achter verbouwd word...
En ja hier blijft dus alles liggen, ook me eigen behang / schilderwerk en dat soort dingen....
 

Marcooooo

Actief lid
@50tintenfaab Lowline is gewoon met lijntjes? Ik dacht weer te ver door dan.
Gat groter maken is aan de ene kant logisch, maar aan de andere kant... ik wacht heel graag jouw to-do even af :)
 

Cordoba

Forumguru
Bedankt voor de waarschuwing @EdK Ik ben ben teveel ballen gelijk bezig: ik heb er wat in de lucht en kijk om me heen welke ballen ik nog meer het luchtruim kan laten kiezen.

Of in simpel Nederlands: ik heb gedacht aan camera, maar nog weinig of geen onderzoek gedaan.
 

EdK

Forumguru
Zou je ballen maar gewoon op ze plek laten hoor....
Enne gewoon één voor één afwerken en niet door elkander...laatste gaat altijd fout.
En je hebt minimaal 7 jaar de tijd om alles te doen.... toch ?
 

Fabia 123

Forumguru
Parkeersensoren kan ook. Losse systemen buiten de radio om zijn ook te koop.
Geen visuele weergave maar bij iedereen die kan luisteren werkt het prima.
 

EdK

Forumguru
Tsja maar @Cordoba en mijn wagen hebben al van die sensoren...
En voor mezelf sprekend wil ik als dit mogelijk is wel zoveel mogelijk orgineel houden , dus in mijn geval ligt er een cameraset klaar die orgineel VAG is en die ik wil gaan aansluiten als me werkgever me wat meer vrije tijd geeft als het knap weer is.

maar bij iedereen die kan luisteren werkt het prima.
Tsja was als klein kind al kind zeer selectief in wat ik wilde zien en horen..:deuk:
 

Fabia 123

Forumguru
Ik heb die sensoren ook en heb ook liefst orgineel. Maar niet iedereen heeft die keuze.



Tsja was als klein kind al kind zeer selectief in wat ik wilde zien en horen..:deuk:[/QUOTE]

Nu niet meer?
 
Bovenaan Onderaan