Achteruitrij camera Fabia3 combi

Hufters

Actief lid
Hier wat foto's
101be06b4a52cf8b0ca077b305e1b38a.jpg
09178fbda534f4ab998580238463f5fe.jpg
0f53e0d17a1cbd2f2bb55f9a7af16b08.jpg
a1a01097b3573b56ea92523f233dc02f.jpg
823d362c281fdd37197f18e8d8c634b8.jpg
886e13147a0e7461af7288bfa6236eb7.jpg
 

Hufters

Actief lid
Laatst bewerkt:

Buchie

Senior Member
Ik wil dit ook graag... Geïnformeerd bij een bedrijf in Zeist daar vragen ze er 475 euro voor.
 

EdK

Forumguru
En voor die 475 eurie , wat krijg je dan ??
De orginele camera met schoonsproeikop ?
En uiteraard het geheel aansluiten ?

Op zich veel geld maar zeker niet duur voor wat ze doen en het feit dat ze er ook wat aan willen verdienen.
Maar mits ze wel de orginele camera ( VAG) gebruiken !
 

Buchie

Senior Member
Volledige inbouw en camera. Ik neem aan de originele, maar dat weet ik nog niet zeker.

Als het de originele camera is dan valt het nog mee al blijft het toch flink wat geld.
 

Hufters

Actief lid
Gewoon die camera bestellen op internet.
En zelf doen joh is echt niet zo moeilijk hoor. Ben je voor ongeveer 150 het ventje.
 

Buchie

Senior Member
Ik denk dat dat inderdaad gaat gebeuren, al ben ik niet zo blij dat ik dat gat van de achterklep moet vergroten.
 

Buchie

Senior Member

De G is voor de hatchback en de H voor de combi. Ik zag het in een tekening op internet.
 

AFLinden

Nieuw lid
Kun je deze camera ook aansluiten op een Swing A06 Radio Infotaimentsystem die in een Joy zit ingebouwd?
Ik kan weinig vinden over de aansluitmogelijkheden en het aanpassen van de programmering van dit systeem.

Achter speakers inbouwen is ook een hele klus omdat de bedrading er waarschijnlijk nog niet ligt. Het kan ook zijn dat het Swing systeem de achter speakers niet herkent en dat dit alsnog bij de dealer (softwarematig) moet worden geregeld.
Heeft iemand hier ervaring mee of wat is wijsheid? Een andere (chinees) systeem met MirrorLink en alles erop en eraan?
Is dit al door iemand aangepast en werkt alles dan nog goed wat betreft de auto gegevens informatie enz?
 

Frazajunior

Actief lid
Aflinden,

Had je al enige info over het aansluiten van de achterspeakers? Ik zit met hetzelfde probleem dat ik er twee bij wil maar heb hierover ook nog geen reactie ontvangen
 

EdK

Forumguru
Heren dat zou zo maar met het topic "wie ben ik " te maken kunnen hebben.
En dan gaat het hier ook nog eens niet over speakers maar over de achteruitrij camera.....:lezen::pieker:
 

Frazajunior

Actief lid
Dan mag u mij dit even uitleggen aub. Heb me eigen voorgesteld en extra info opgegeven. Wel zo netjes inderdaad maar alles na mij geplaatst krijgt wel reacties.
Wat doe ik nu dan nog fout?
 

EdK

Forumguru
Heb me eigen voorgesteld en extra info opgegeven.
40 min geleden , daarvoor begin je met één en ander te vragen.
En soms word je dan alsnog geholpen maar velen reageren dan niet.
Maar goed je hebt je topic hiervoor aangemaakt mbt de speakers en soms heb je met 10min een antwoord en soms kan het wat dagen duren voor de juiste personen die een antwoord hebben weer eens online zijn en je bericht lezen.
Dus heb je daar het geduld niet voor dan zou ik zeggen vraag het bij de dealer....
 

Frazajunior

Actief lid
Beste edk,

Of ik lees het verkeerd of we zijn onderweg geen goede start te hebben op dit forum.
Mijn intentie is niet om kwaad te spreken maar dacht dat ik alles goed had gedaan betreffende voorstellen etc.
Natuurlijk weet ik dat je niet meteen antwoord hoeft te verwachten op een vraag maar er werden al wel wat topics na mij gestart waar wel meteen op gereageerd werd door velen.
Dan ga je toch zelf nog wat op zoek en kwam hier uit waar ik reageer op iemand die het inderdaad had over camera’s maar daarbij ook begon over de swing. Dat over nog geen bericht was dus niet kwaadwillend maar ter info naar degene hopende dat ik via hem antwoord kon krijgen op mijn vraag of info doorgespeeld kon krijgen indien deze voorhandig zou komen.
Probeer alles in het positieve te zien maar denk dan bij die twee emoij dat ik dan weer de simpele ben in het verhaal.
Dus bij deze hoop ik niet dat dit negatieve gevolgen heeft voor het verdere verloop in de toekomst waar ik als trotse Skoda bezitter wel wat extra info van dit forum kan gebruiken.

Groet
 
Bovenaan Onderaan