CDK
Forumguru
Hoe zou jij goed en betaalbaar meer decibellen creëren en toch veilig door de APK heen komen?
Daar ben ik nu benieuwd naar, momenteel lijkt het geluid van mijn TVSi meer op een (straal)vliegtuig i.p.v. dat er een lekker roffelende \6/ te horen is, daar wil ik dus t.z.t. iets aan gaan veranderen (volgend jaar) Laat maar weten hoe jullie dat zouden doen, liefst zo goed mogelijk voor zo weinig mogelijk €uro's
Alvast bedankt voor jullie reacties, Greetz Corné
Daar ben ik nu benieuwd naar, momenteel lijkt het geluid van mijn TVSi meer op een (straal)vliegtuig i.p.v. dat er een lekker roffelende \6/ te horen is, daar wil ik dus t.z.t. iets aan gaan veranderen (volgend jaar) Laat maar weten hoe jullie dat zouden doen, liefst zo goed mogelijk voor zo weinig mogelijk €uro's

Alvast bedankt voor jullie reacties, Greetz Corné

Dus langzaam van achteren naar voren? De kosten zullen denk ik in de kats gaan zitten?
).
). Die in zijn allereerste auto, een Citroen AX met vier versnellingen, "want met vier versnellingen hoef je minder te schakelen en dus is 'ie sneller", ook een sportiever geluid wilde.... Daarnaast had hij ook bredere velgen gemonteerd, gewoon een willekeurig setje van de sloop, dat zorgde in bochten in ieder geval al voor een verbetering in het geluid. Vergelijk het met een speelkaart op een wasknijper tussen de spaken van je fiets. RRRRRRRRRRRRR. Dat klonk echt al beter. Had volgens hem met de verbeterde grip te maken.
. Missie geslaagd want dat ding maakte een herrie... Nadeel was alleen dat hij er bij de eerstvolgende APK niet doorheen kwam en afscheid moest nemen van zijn extreem sportieve Citroen AX.
wat een verhaal! Zo zullen we het maar niet gaan aanpakken 
dus wat het nu zou moeten gaan kosten??? De 1 zegt kleppensysteem met afstandsbediening, de ander zegt, wij maken het zo dat je bij rustig rijden vrijwel niets hoort en bij sportief rijden een lekkere sound laat horen.... Een setje racekats kost tussen 300 en 400 €uro, dat valt opzich nog wel mee...