Volgens mij doen de dealers ook nog wel eens trucjes om gewoon wat meer winst te kunnen maken, bijv. het alcantara achteraf laten inbouwen oidIk heb gewoon het dynamic pakket in combinatie met de leer-alcantara kunnen bestellen
Volgens mij doen de dealers ook nog wel eens trucjes om gewoon wat meer winst te kunnen maken, bijv. het alcantara achteraf laten inbouwen oidIk heb gewoon het dynamic pakket in combinatie met de leer-alcantara kunnen bestellen
Zo heb ik in begin juni ook het dynamic pakket in combinatie met het functie pakket kunnen bestellen, maar werd ik wel vandaag alsnog gebeld dat dit niet kon....Ik heb gewoon het dynamic pakket in combinatie met de leer-alcantara kunnen bestellen
Het dynamic pakket is nu de enige mogelijkheid om van het 4 spaaks stuur af te komenHuh??
EBL + Dynamic pakket... dat is toch wel een 3 spaak multifunctioneel stuur??
Het dynamic pakket is nu de enige mogelijkheid om van het 4 spaaks stuur af te komen
Dat mag u normaal af-fabriek niet meer dan 100 euro (zonder flippers) of 200 euro (met flippers) zoals hier in België kosten. Alleen die PON bij jullie lijkt wel heel andere keuze tee maken dan de importeur hier.Ok, bedankt.
Ik zal mijn zoektocht ook hier updaten.
Ben wel erg benieuwd naar de prijs voor zo'n 3-spaaks stuur.
Dat mag u normaal af-fabriek niet meer dan 100 euro (zonder flippers) of 200 euro (met flippers) zoals hier in België kosten. Alleen die PON bij jullie lijkt wel heel andere keuze tee maken dan de importeur hier.
Het dynamic pakket is nu de enige mogelijkheid om van het 4 spaaks stuur af te komen
Kijk anders even hier http://www.cartronic.nl/ ......@rdrummen, hou me op de hoogte ik wil ook graag een 3-spaaks stuurwiel. Ik ga ook actief op zoek dus hou jou dan ook via dit forum op de hoogte. Ze komen wel alleen duurt nog even denk ik.