3-spaaks stuurwiel

TedVlemmings

Forumguru
Right, om weer even on topic te komen. Ik heb nog geen bevestiging ontvangen dat het toe is gevoegd aan mijn bestelling. Geen zin om nu alweer te bellen, dealer even de kans geven zelf contact op te nemen. Ik lees in andere topics wel al dat andere het inmiddels bij de bestelling hebben opgenomen dus ik maak me geen zorgen meer...
 

CoesDoes

Forumguru
Right, om weer even on topic te komen. Ik heb nog geen bevestiging ontvangen dat het toe is gevoegd aan mijn bestelling. Geen zin om nu alweer te bellen, dealer even de kans geven zelf contact op te nemen. Ik lees in andere topics wel al dat andere het inmiddels bij de bestelling hebben opgenomen dus ik maak me geen zorgen meer...
Keuze uit twee:Of het wordt toegevoegd, of het kan niet meer toegevoegd worden omdat ze al met productie bezig zijn.. Beide positief lijkt me!
 

TedVlemmings

Forumguru
Het wordt toegevoegd, net nog gebeld door dealer. PON had het zelfs al toegevoegd bij mij, maar het moet eerst nog de bureaucratische lease molen door op het werk, dus maandag even er achteraan!
 

CoesDoes

Forumguru
Het wordt toegevoegd, net nog gebeld door dealer. PON had het zelfs al toegevoegd bij mij, maar het moet eerst nog de bureaucratische lease molen door op het werk, dus maandag even er achteraan!
Ach, als je bericht hebt van de dealer dat ze 'goedkeuring' van Pon hebben is het bij Skoda bij jouw order opgenomen, als je niks doet wordt hij zo geleverd, de lm gaat daar bij levering echt niet moeilijk over doen en doet gewoon een kleine aanpassing aan het leasebedrag. (behalve als je werkgever niet akkoord gaat natuurlijk..)
Ik heb ooit als zzp freelancer één van de eerste Alfa 156 SW in NL geleased, de lm had een donkerblauwe sedan besteld, na meermalen contact tussen mij en dealer kregen ze een parelmoer Azuro Nuvola SW (met allerlei extra opties) geleverd. :maakmegek:
 

MQB80

Nieuw lid
Heeft er al iemand geprobeerd een 3-spaaks stuurwiel in de greenline Bussinesline te krijgen? Ik zou ook graag de 3- spaaks versie willen, maar zoals ik heb begrepen is dat niet mogelijk in de 14% O3.
 

bonyuri

Actief lid
Heeft er al iemand geprobeerd een 3-spaaks stuurwiel in de greenline Bussinesline te krijgen? Ik zou ook graag de 3- spaaks versie willen, maar zoals ik heb begrepen is dat niet mogelijk in de 14% O3.

Zit er volgens mij standaard op.
In het "telefoon" pakket dacht ik.
 

bonyuri

Actief lid
Zie bijlage onder telefoonpakket.
Staat duidelijk bij 3-spaaks multifunctioneel stuurwiel.
Deze optie is standaard op de Ambition businessline.
 

Bijlagen

  • uploadfromtaptalk1378108241199.jpg
    uploadfromtaptalk1378108241199.jpg
    56,1 KB · Weergaven: 22

CoesDoes

Forumguru
Denk het niet. Dan heb je een "gewoon" vierspaaks multi func stuur....
Zie bijlage onder telefoonpakket.
Staat duidelijk bij 3-spaaks multifunctioneel stuurwiel.
Deze optie is standaard op de Ambition businessline.
Wat bonyuri zegt klopt...., deels..., het is standaard op de Greenline businessline (niet op de Ambition).
Wel apart dat de Greenline door ze te verlagen en er een 3-spaaks stuur in te zetten sportiever uitgevoerd worden dan de standaard versies.
 

CoesDoes

Forumguru
Dat is waar, op de standaard versies kan er in NL nog niet voor een sportonderstel gekozen worden, heb daar nog enige discussie met Pon over gehad, leek me namelijk wel een mooie oplossing, zeker gezien de te verwachtte prijs. (maar nu dwaal ik wel een heel eind van het topic af ;) )
 

bonyuri

Actief lid
Wat bonyuri zegt klopt...., deels..., het is standaard op de Greenline businessline (niet op de Ambition).
Wel apart dat de Greenline door ze te verlagen en er een 3-spaaks stuur in te zetten sportiever uitgevoerd worden dan de standaard versies.

Mij is verteld dat de Greenline Businessline "gewoon" een Ambition Businessline is. Ik verwacht dat deze optie ook voor de Ambition Businessline geldt.

Ook refereerde men aan de 14% bijteller, vandaar mijn reactie :)
 
Bovenaan Onderaan