3-spaaks stuurwiel

TedVlemmings

Forumguru
Vandaag even bij de dealer geweest. In het nieuwe accessoire boekje staat het stuur inderdaad wel als optie (echter zonder flippers). Hij is genoteerd bij mijn offerte maar aangezien er nog geen prijs van te vinden was vanmiddag zou de dealer daar maandag achteraan gaan en dat terug koppelen met mij. Even afwachten dus! Er is hoop.
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

m@rc

Lid
Vandaag even bij de dealer geweest. In het nieuwe accessoire boekje staat het stuur inderdaad wel als optie (echter zonder flippers). Hij is genoteerd bij mijn offerte maar aangezien er nog geen prijs van te vinden was vanmiddag zou de dealer daar maandag achteraan gaan en dat terug koppelen met mij. Even afwachten dus! Er is hoop.
Ben dan benieuwd of dit dan rond die 900 eur zal uitkomen..
 

TedVlemmings

Forumguru
Vandaag reactie gehad dat voor mij het 3-spaaks stuur onmogelijk is. Het is niet op een businessline te doen tenzij je dynamic neemt maar dan kan alcantara en beige niet meer. Toch raar dat als je de duurste variant van een auto besteld niet elke optie hoe dan ook mogelijk is. Nu zijn er dus minder luxe auto's met een luxer stuur, dat vind ik wel jammer.
 

CDK

Forumguru
@TedVlemmings, helemaal mee eens! Ik heb zo'n zelfde 'stuurprobleem' voor mijn S2 L&K is geen bruine multifuncti 3 spaak met flippers leverbaar, niet dat het iets toevoegt, maar ik wil het gewoon hebben hebben hebben :)
 

rdrummen

Senior Member
Vandaag reactie gehad dat voor mij het 3-spaaks stuur onmogelijk is. Het is niet op een businessline te doen tenzij je dynamic neemt maar dan kan alcantara en beige niet meer..

Ik zat met hetzelfde probleem; alcantara besteld en had heel graag het 3-spaaks stuur gehad, maar was nog altijd niet bekend of dat achteraf mogelijk zou zijn (en wat dit dan zou kosten).
Daarom gisteren alsnog mijn bestelling laten aanpassen: alcantara eruit en dynamic-pakket erbij. Nu nog even afwachten of die last-minute wijziging inderdaad nog mogelijk is... :dankje:
Hopelijk wel, want die stoelen zullen ook wat meer zijdelingse steun geven. Plus: met dit warme weer blijken leren stoelen toch wel erg warm / plakkerig te kunnen zijn, vandaar nu toch maar voor stof gekozen.
 

TedVlemmings

Forumguru
Ja die keuze is voor mij helaas niet mogelijk. Beige bekleding kan namelijk niet in stof anders had ik het ook gedaan. Ik ga wel eens bij de zuiden buren praten als ik de auto heb. Wellicht dat ze het daar naderhand nog kunnen inbouwen zonder enorme meerprijs. Volgens de Belgische brochure is 3-spaaks met flippers €250. Die betaal ik dan wel zelf ipv lease ofzo mocht het kunnen voor dat bedrag. Eerlijk gezegd denk ik trouwens dat zoiets niet gaat lukken maarja, België is niet zo ver weg voor me dus het proberen waard.
 

rdrummen

Senior Member
Ja die keuze is voor mij helaas niet mogelijk. Beige bekleding kan namelijk niet in stof anders had ik het ook gedaan. Ik ga wel eens bij de zuiden buren praten als ik de auto heb. Wellicht dat ze het daar naderhand nog kunnen inbouwen zonder enorme meerprijs. Volgens de Belgische brochure is 3-spaaks met flippers €250. Die betaal ik dan wel zelf ipv lease ofzo mocht het kunnen voor dat bedrag. Eerlijk gezegd denk ik trouwens dat zoiets niet gaat lukken maarja, België is niet zo ver weg voor me dus het proberen waard.

Ja, dat is dan misschien nog een mogelijkheid. Ik hoop het voor je, succes!
 

rdrummen

Senior Member
Ok, mijn "stuurprobleem" is nu opgelost::yeehaa:
Vandaag goed bericht gekregen van mijn dealer, dat mijn "last-minute" aanpassing toch nog mogelijk is!
Dus leer/alcantara laat ik vervallen en in plaats daarvan kies ik dan voor het Dynamic-pakket: dus met 3-spaaks multifunctioneel sportstuur (eindelijk), sportstoelen en ook de grotere dakspoiler!
Verwachte produktie-datum schuift daardoor helaas wel weer verder op; in plaats van WK38 wordt het waarschijnlijk pas "medio oktober"...
 

isonic125

Actief lid
Ja die keuze is voor mij helaas niet mogelijk. Beige bekleding kan namelijk niet in stof anders had ik het ook gedaan. Ik ga wel eens bij de zuiden buren praten als ik de auto heb. Wellicht dat ze het daar naderhand nog kunnen inbouwen zonder enorme meerprijs. Volgens de Belgische brochure is 3-spaaks met flippers €250. Die betaal ik dan wel zelf ipv lease ofzo mocht het kunnen voor dat bedrag. Eerlijk gezegd denk ik trouwens dat zoiets niet gaat lukken maarja, België is niet zo ver weg voor me dus het proberen waard.

Volgens mij staat in de nieuwe prijslijst voor de Business Lines dat 'paddles voor de DSG, incl 3-spaaks stuurwiel' verkrijgbaar is.
Zie topic 'nieuwe prijslijst'
 

TedVlemmings

Forumguru
Ik zie het inderdaad staan, en het kost geen drol. Ik ga direct bellen om het er nog op te krijgen! Thanks voor de update
 

TedVlemmings

Forumguru
Net bij de dealer geweest. Ze waren nog niet op de hoogte van de nieuwe prijslijst terwijl ook zij hem van de Skoda site af konden halen en de nieuwe dus zagen. Hebben PON gebeld en die bevestigde in principe dat het nu dus wel kan, waarschijnlijk krijg ik morgen definitieve bevestiging omdat PON nog even wat ging controleren. Hopelijk heb ik na morgen dus het DSG 3-spaaks stuurwiel bij mijn bestelling staan!
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK
Bovenaan Onderaan