2021 Golf 8 GTI, Black Style, Kings Red

Rallye

Forumguru
Waarschijnlijk zat er iets op de lak. Meer weggepoetst dan uitgepoetst dus eigenlijk. Daarin vertrouw ik de schadehersteller wel.
 

JeSko

Forumguru
Echt een schitterende GTI @Rallye ! Mooie foto's zo ook op die passende locatie. Van de meest hardcore GTI fanaten hoor je vaak dat ze de MK8 minder knap vinden dan de MK7/7.5, maar de 8 begint mij alleszins meer en meer te bevallen, vooral die voorzijde is mega dik.
 

Rallye

Forumguru
Parkeergarage Croeselaan in Utrecht - bij het Beatrixtheater. Ik heb de Mini Roadster er ook al eens op de foto gezet. Die kleuren maken de locatie inderdaad fotogeniek.
 

Rallye

Forumguru
Inderdaad A31. Plus de A7 en het stuk vanaf de Autobahn naar de Achterhoek die het gemiddelde wat drukken. De heenweg was iets minder rustig (zelfs een snelheidscontrole op het deel met limiet), maar ik heb verder niets geks gezien?
 

hemi24

Forumguru
Ik heb ook niks geks gezien, maar heb alleen vanaf Botrop tot aan afslag 19 Haren (Ems) achter een speciaal transport mogen doorbrengen met 85 km/h.
Dat maakt een nachtelijk ritje op de 31 wel héél lang… :thumbsdown:
Kwam wel met 40% resterende acculading thuis vanaf vliegveld Düsseldorf, dat dan weer wel!
 

Rallye

Forumguru
Ah, right. Een rotorblad van een windmolen waarschijnlijk. Die hebben verder naar het noorden hun eigen afslag…..
 

Rallye

Forumguru
Nieuwe metalen tankdop in plaats van de standaard plastic. Het tweede onderdeel van Racingline in de auto.
 
Laatst bewerkt:

Alpha

Donateur
@Rallye jaaaa maar hoe meet je dan de profieldikte van je banden? Of hoe vergroot je de kleine lettertjes in je handboek? Het gaat niet alleen om het ijs hé!!! ;) ;) Geintje natuurlijk.
 
Bovenaan Onderaan