2016 - Fabia Combi Style - 1.2 tsi DSG - Greg

geerrre

Forumguru
Tijd zat, weet alleen niet of dat kleur velgen goed gaat passen onder race blue?
Het is altijd iets, deze OZ's hebben de perfecte maten maar die maken ze niet (meer) in zilver. :cry:
'k Moet toch toegeven dat er niet veel keuze is voor de Fabia.
 

geerrre

Forumguru
Mooie velgen als het die worden van op je avatar! Op een Octavia heb je meer keuze.

Maar op RB geeft zilver toch meer contrast dan antraciet?
 

B.Stuurder

Forumguru
Dank je, ja dat worden ze, BBS SV titanium 19". Als je bedoelt dat je velgen er meer uitspringen dan zal zilver dat wellicht meer doen, alleen blijven ze niet lang zilver. :laugh:
Eigenlijk bedoelde ik meer te zeggen dat je dan echt iets anders hebt dan je bij anderen zult zien. En ik vond de grijze 19" op de race blue RS waarin ik heb proefgereden toch wel afsteken. En minder schoonmaken met donkergrijze velgen.:D
 

geerrre

Forumguru

Dank je, de Diewe Allegrezza vind ik nog mooi. Zilver vind ik het mooist, jullie?

360.jpg

360.jpg
 

Ridley

Forumguru
Op een plaatje oogt zilver het mooist, maar de velgen van @Der Einser vond ik op foto ook niets. Maar irl echt heel dik. Bovenstaande velgtype kan niet opboksen tegen de bbs die je eerst in gedachte had.

Maar vooral luisteren naar jezelf en niet naar ons
 

Handige Harry

Forumguru
Niet dat mijn mening doorslaggevend zal zijn maar ik vind het wel vette velgen en bedoel ook de zilveren.

Maar idd in rl kan soms het soms verrassend anders zijn.
 

geerrre

Forumguru
Op een plaatje oogt zilver het mooist, maar de velgen van @Der Einser vond ik op foto ook niets. Maar irl echt heel dik. Bovenstaande velgtype kan niet opboksen tegen de bbs die je eerst in gedachte had.

Maar vooral luisteren naar jezelf en niet naar ons

Ik geef je 100% gelijk ivm de BBS, maar ik vind 7,5 ET35 te nipt en hou niet zo van velgen die bijna uit de kassen komen.
 

B.Stuurder

Forumguru
Dat is een wat meer ingetogen velg toch. Ik denk dat je een rustige spaakvelg zoekt met grove spaken in blank lichtmetaal. Ja?
 

B.Stuurder

Forumguru
Ja zoiets, al vind ik deze ook mooi:
AVA phoenix
360.jpg

360.jpg

Maar is dat niet eerder voor een BMW?
Nee, waarom? Het gaat toch om wat jij mooi vindt en niet om wat een ander vindt dat hoort? Mijn velgen zijn officieel voor SUV ontworpen. Zal mij een zorg zijn, als ze passen en ik vind ze mooi, prima toch?
 
Bovenaan Onderaan