2016 - Fabia Combi Style - 1.2 tsi DSG - Greg

B.Stuurder

Forumguru
Leuke wagen, ik hoop dat hij voldoet met die kleine. Ik had bij de eerste een Modeo Station en die was nog niet groot genoeg. Wel 17 jaar geleden hahaha.
 

geerrre

Forumguru
Thx!

Daar ben ik 100% zeker van want mama rijdt met een Fiat 500 (ja echt) en die trekt haar plan met ons Roos.
Vorige week dinsdag naar de efteling gereden met de Fiat incl mijn vrouw, dochter én schoonmoeder! :)
Kinderkoets en benodigdheden in de koffer.
Alles lukt hoor als het moet!

Mannen van dumb & dumber al bezig gezien? :maakmegek:
 

leon-cupra

Forumguru
Leuke wagen, ik hoop dat hij voldoet met die kleine. Ik had bij de eerste een Modeo Station en die was nog niet groot genoeg. Wel 17 jaar geleden hahaha.
Wij hebben bij de geboorte van onze zoon ook een fabia combi gekocht (6j geleden) voor de madam. Kofferbak is enorm groot. Kan je heel veel gerief in kwijt. mogen veel grotere wagens naast staan die uiteindelijk een kleinere koffer hebben.
 

Ridley

Forumguru
Zojuist dit pedalensetje besteld op eBay. :yeehaa:

360.jpg


Ik hoop dat het mij lukt om de voetsteun perfect aan te passen zodat die past. :nailbiting:

Relatief eenvoudig, ergens in topic van mijn auto heb ik beschreven hoe ik het gedaan heb. In het kort komt het er op neer dat ik alle palletjes heb afgezaagd en vervolgens klittenband heb geplakt onder de voetstuk. Zit als een huis.
 

B.Stuurder

Forumguru
Wij hebben bij de geboorte van onze zoon ook een fabia combi gekocht (6j geleden) voor de madam. Kofferbak is enorm groot. Kan je heel veel gerief in kwijt. mogen veel grotere wagens naast staan die uiteindelijk een kleinere koffer hebben.

Ja dat is in de loop der tijd wel veranderd. Ik meen dat die Mondeo toen 1600 liter kofferruimte had met neergeklapte banken. Dat was de grootste in zijn klasse laat staan een klasse lager.
 

geerrre

Forumguru
Relatief eenvoudig, ergens in topic van mijn auto heb ik beschreven hoe ik het gedaan heb. In het kort komt het er op neer dat ik alle palletjes heb afgezaagd en vervolgens klittenband heb geplakt onder de voetstuk. Zit als een huis.

Ik zag het al in jouw topic @Ridley
Heel netjes met die voetsteun!
 

geerrre

Forumguru
Jammer genoeg het nieuws gekregen dat het te laat is om de bestelbon nog aan te passen. :facepalm:
De Fabia gaat week 34 al in productie en staat al klaar in de productielijn.

Velgentips 17" in zilver zijn welkom, ik zou het liefst de BBS CS steken maar zouden die niet te ver naar buiten komen? Die zijn 7,5x17 ET35
 
Jammer genoeg het nieuws gekregen dat het te laat is om de bestelbon nog aan te passen. :facepalm:
De Fabia gaat week 34 al in productie en staat al klaar in de productielijn.

Velgentips 17" in zilver zijn welkom, ik zou het liefst de BBS CS steken maar zouden die niet te ver naar buiten komen? Die zijn 7,5x17 ET35
Past prima hoor . Alleen niet te breede banden monteren
 

geerrre

Forumguru
Past prima hoor . Alleen niet te breede banden monteren

Jij zit met de prestige velgen en 10mm spacers op ET36 en dat met een 7j velg. Die zitten perfect als ik in uw fotoalbum kijk. Mooi zo!
Maar 7,5j ET35 komt nog +-7mm verder naar buiten (als mijn berekening klopt) en of dat nog gaat lukken, daar vrees ik voor...
 

geerrre

Forumguru
De 215 zou ik toch graag behouden want met 205 wordt de band nog iets lager, minder comfort en groter wheelgap.
Waren ze maar 7j geweest! :thumbsdown:
 
Ja er kan niet veel onder helaas ..
Wel rijd er iemand van hier met 8j rond et 36 als ik het goed heb . Zelf denk ik dat dat te breed is .
 

B.Stuurder

Forumguru
Jij zit met de prestige velgen en 10mm spacers op ET36 en dat met een 7j velg. Die zitten perfect als ik in uw fotoalbum kijk. Mooi zo!
Maar 7,5j ET35 komt nog +-7mm verder naar buiten (als mijn berekening klopt) en of dat nog gaat lukken, daar vrees ik voor...

En 8,5x19 ET35? Of is dan 8,5x19 ET47 met 235 banden beter?
Oh ja, wel op een O3 dan, of maakt dat niet uit?
 
Bovenaan Onderaan