2016 - Fabia Combi Style - 1.2 tsi DSG - Greg

geerrre

Forumguru
Jawel, Octavia heeft andere maten. Geen idee welke maten het beste zijn voor op de O3...
Op mijn BMW had ik een 255/35R18 op 8,5 achteraan.
 

geerrre

Forumguru
Ja er kan niet veel onder helaas ..
Wel rijd er iemand van hier met 8j rond et 36 als ik het goed heb . Zelf denk ik dat dat te breed is .

'k Had bij mijn E87 net hetzelfde probleem, weinig keuze.
Ik ben ook wel redelijk perfectionistisch en da's niet makkelijk, ga je steeds weer twijfelen...
 
Laatst bewerkt:

geerrre

Forumguru
Als er iemand interesse heeft in splinternieuwe mega-supermooie-gave 16" Skoda Rock velgen met nieuwe ultraplakkende (waarschijnlijk) Bridgestone Turanza banden... hoor ik het graag via PM :tegek:
 

geerrre

Forumguru
360.jpg
 

Ridley

Forumguru
Even serieus: de dealer kan dat toch wel even fixen. Hij neemt een gloednieuwe set terug en besteld voor jou de Clubber tegen gereduceerd tarief. Daar doet mijn dealer niet moeilijk over namelijk...
 

vinco

Lid
Even serieus: de dealer kan dat toch wel even fixen. Hij neemt een gloednieuwe set terug en besteld voor jou de Clubber tegen gereduceerd tarief. Daar doet mijn dealer niet moeilijk over namelijk...

Precies mij dealer heeft exact dat gedaan was geen enkel probleem, nog steeds erg blij met de clubbers:-)
 

Bijlagen

  • 13612189_629805220509109_104563705271753934_n.jpg
    13612189_629805220509109_104563705271753934_n.jpg
    98,3 KB · Weergaven: 40

geerrre

Forumguru
Heb gisteren de dealer gebeld.

Hij had al gemaild (naar weet ik veel wie) om te vragen of het nog mogelijk was om de 17" Clubber te nemen maar het ging niet meer.
Ik heb hem dan gevraagd of hij nog wat druk kon zetten en hij ging nog eens bellen.
Later op de dag dan te horen gekregen dat het echt niet meer ging om nog te wisselen omdat de Faab al in de productielijn staat: 23/08/2016

Daarna heb ik hem nog gemaild of hij eventueel de 16" wil overnemen en ook om een prijs te maken om de 2 grilles vooraan te spuiten in hoogglans zwart, maar nog geen reactie van hem...

Ben benieuwd of hij nog gaat antwoorden want heb al gemerkt dat hij niet zo snel is met het beantwoorden van mails want telkens opnieuw moet ik hem bellen als ik iets wil weten...
Voor het ondertekenen van de bestelbon gingen de mails heel vlot, dat ken je wel.

Enige goeie nieuws is dat hij al in de productielijn staat en dat de levering een maand vroeger gaat gebeuren. Hopelijk blijft dat zo.

De ene dealer is de andere niet, uiteindelijk is het eigen schuld dikke bult! Ik moest maar meteen de clubbers genomen hebben.

Maar uiteindelijk is dat het einde van de wereld niet want ik zie nog liever de BBS CS velgen als ik mag kiezen. :jaja:
Ik ben bijna zeker dat het die zullen worden icm Dunlop SportMaxx RT2 banden.
Hankook S1 EVO2 hadden mijn voorkeur omwille van de smallere bouw maar die maken ze niet in 215/40R17.

Nog een vraagje voor de kenners: Valt het camber vooraan te regelen bij de nieuwe Fabia? Achteraan zeker niet dat weet ik al.
 

geerrre

Forumguru
Hoe?
Ik las dat het enkel mogelijk was door het hele subframe te verschuiven maar dan komt de ene kant positiever te staan terwijl de andere kant negatiever wordt...
Weet jij meer?
 

Ridley

Forumguru
Nee zo technisch ben ik niet, maar in mijn herinnering gaf de uitlijner destijds aan dat het wel kon. Volgens mij is het dezelfde ophanging als bij de Golf 4. @Antera weet wel hoe dit zit.
 

geerrre

Forumguru
Wtf?! :maakmegek:

BBS cs is niet meer leverbaar in zilver enkel nog zwart gepolijst... pfff...

Even wachten op de dealer zijn antwoord en anders hou ik het voorlopig bij de 16" velgen want 'k vind niets anders naar mijn zin.
 

geerrre

Forumguru
Ja ik ook, maar als je ze wil bestellen krijg je mail dat ze niet meer leverbaar zijn:

Guten Tag,

vielen Dank für Ihre Anfrage.Die gewählten Felgen sind leider Auslauf-Felgen und in der Farbe silber nicht mehr lieferbar, aber die Farbe diamand gedreht wäre noch verfügbar, ginge die auch?

Mit freundlichen Grüßen

Chris Barucker

www.felgen-online.de
CB24 Vertrieb GmbH
Eichenallee 2 B15749 Mittenwalde
Tel: 033764 / 244596
www.cb24vertrieb.de
info@cb24vertrieb.de
 
Bovenaan Onderaan