1983jeroen blauwe Octavia

hemi24

Forumguru
Zwarte spiegels kan best mooi staan!

Rook-grijs en dan metallic kan ook mooi staan i.c.m. velgen in dezelfde kleur.
Spiegelkappen laten zich wel vrij eenvoudig wrappen, toch?

JeSko

Forumguru
@hemi24

Spiegelkappen is iets waar je goede wrappers met ervaring van de mindere scheid ;) alles behalve gemakkelijk, zeker als je echt wilt dat je aan de binnenzijde ook geen blauw meer ziet.

Slider

Forumguru
juist deze Goodyear banden scoren in de test bovengemiddeld goed op geluidsniveau.
Echter, dat is het rolgeluid gemeten buiten de auto. Helaas betekend dat niet dat ze dus ook stiller zijn binnen de auto, wat helaas het tegenovergestelde blijkt te zijn in veel gevallen.
Aan die waarde heb je eigenlijk niets.

Laatst bewerkt:

1983jeroen

Forumguru
Heb maar een setje zwart glanzend besteld. Verwisselen lukt wel zonder de spiegel verder te moeten demonteren dus is zo gedaan.
Staat het me niet aan is het zo terug verwisseld

Carbon look vind ik niet zo mooi.
Die grijstinten zou nog wel kunnen ja

1983jeroen

Forumguru
Echter, dat is het rolgeluid gemeten buiten de auto. Helaas bekend dat niet dat ze dus ook stiller zijn binnen de auto, wat helaas het tegenovergestelde blijkt te zijn in veel gevallen.
Aan die waarde heb je eigenlijk niets.
Nooit geweten. Dan is die waarde voor de consument inderdaad totaal oninteressant

1983jeroen

Forumguru
Banden zitten er op.
Netjes geleverd en gemonteerd door een kleine bandenzaak.
Scheelde 100 euro op 2 banden met een Profile vestiging die daar om de hoek zit.
DOT 2512, dus mooi recent
Zag dat de voorbanden DOT2412 hebben.

Je zou bijna denken dat ze alleen in week 12 dit type produceren :D

Heb er uiteraard nog te weinig mee gereden om echt iets te kunnen zeggen over het geluid, al lijken ze iets stiller

Dan zou ik snel terug gaan als ik jou was...

"De eerste twee cijfers staan voor de productieweek en de laatste twee cijfers voor het fabricagejaar van de band. Voorbeeld: Een DOT-code kan zijn DOT 8D YE 3301. De laatste vier cijfers zijn de productiedatum en betekenen dat de band in week 33 van het jaar 2001 geproduceerd is."

Bovenaan Onderaan