19" of toch 20" onder mijn Karoq Sportline Business?

De Stip

Forumguru
Ok, dacht dat je dat wel gedaan had. Kronkel in mijn hoofd Ik heb hem wel 3cm verlaagd. Net genoeg en je merkt het niet verder, behalve dat hij minder zweeft bij hobbels en bochten. Net iets sportiever zeg maar.

Maar die bak van jou die gaat dan ook als de brandweer hè :D
 

De Stip

Forumguru
Ik gebruik zwarte H&R 20mm spacers bij mijn zwarte 18" Mytikas winterwielen. Bij de zomerwielen gebruik ik die niet en heb ik gekozen voor een lagere ET waarde, waardoor ik hetzelfde effect heb kunnen bereiken.
 

kva

Nieuw lid
@De Stip heb je een foto van de wagen met de 18inch Mytikas en de spacers. Ik heb een sportline business in bestelling (lev wk 25) en twijfel om deze aan te brengen. Ik ben benieuwd. Bvd
 

De Stip

Forumguru
Geen probleem @kva , ik moest even zoeken, daar ik er nu de 19"zomerwielen onder heb zitten.
 

Bijlagen

  • IMG_9369.PNG
    IMG_9369.PNG
    1,3 MB · Weergaven: 220
  • IMG_9368.PNG
    IMG_9368.PNG
    1,1 MB · Weergaven: 238
  • IMG_8323.jpg
    IMG_8323.jpg
    71,8 KB · Weergaven: 223
  • IMG_8324.jpg
    IMG_8324.jpg
    77,5 KB · Weergaven: 210

De Stip

Forumguru
Tnx! Als je wel eens wielen hebt gewisseld is het monteren prima te doen en heb hem niet verlaagd. Daarmee vind ik de looks en de voordelen van een midi SUV verdwijnen, maar dat is uiteraard geheel persoonlijk.
Maar doordat ik er DCC bij heb besteld, staat de Karoq wel af fabriek ietsje lager. Wat ik begreep, is dat zo'n 1,5 cm en dus net datgene wat een "normale" Karoq in mijn ogen juist mist.
 
Laatst bewerkt:

De Stip

Forumguru
Zelluf!!! Zowel de remklauwen, als de naven met Hamerite zwart gedaan. Het is even een klus, maar het resultaat mag er (blijvend) zijn. Leuk als je dikke wielen onder je wagen zet, maar die simpele details maken het uiteindelijke verschil.
 

De Stip

Forumguru
@wittekat , voordat de Karoq afgeleverd werd, mocht ik er 1 zaterdag mee in de Skoda De Waal werkplaats aan de gang. Ze hadden de auto op de brug gezet, met de wielen eraf. Ik heb alles zorgvuldig ontvet, afgepakt en in 3 of 4 lagen gespoten. De naven heb ik met de kwast gedaan, omdat anders de schijven eronder kwamen te zitten. Het is even een klus, maar het resultaat is het me dubbel en dwars waard geweest.
 

064harry

Donateur
Iemand ervaring met bandenhandel Waalwijk?
Ik zag een mooie aanbieding voorbijkomen.... Daar heb ik wel oren naar.
 

JeSko

Forumguru
Maakt niet uit hoor, google zegt veel maar als er iemand hier meer weet of meer details kan geven door ondervinding, is dat altijd mooi meegenomen! :D
 
Bovenaan Onderaan