18 of 19" velgen 215breed

lugolux78

Forumguru
Tja die, ja die mooie Audi RS Velgen heb ik nu onder mijn A4 (Winterbanden 17", antraciet)
Zat ik ook naar te kijken, vind het mooie velgen (nog steeds)

Heb je deze bij Audi zelf gekocht of op een andere site?
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

030

Forumguru
RS4's zijn weer zo standaard.

Ik heb onder de andere Avant 19 duims MTM Bimoto's, blijven tijdloze en zeer zeldzame velgen. Ik ben ze al die jaren maar 1 keer tegengekomen. Misschien komen ooit ook wel eens onder de Skeuda.
 

serum

Senior Member
@Corné de Kluijver; Kleven die pilot sports niet heerlijk aan de weg in de bochten? Heb ze op onze prive auto ook zitten en ben er zeer goed over te spreken. Heel wat voorspelbaarder dan de sportcontacts die nog wel eens accuut grip wilden verliezen bij wat vochtig weer..
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

s-line

Forumguru
@Corné de Kluijver; Kleven die pilot sports niet heerlijk aan de weg in de bochten? Heb ze op onze prive auto ook zitten en ben er zeer goed over te spreken. Heel wat voorspelbaarder dan de sportcontacts die nog wel eens accuut grip wilden verliezen bij wat vochtig weer..
Ben ik niet met je eens! Ik heb sportcontact5p en zeer veel grip, nat of droog!
 

Der Einser

Forumguru
@lugolux78 : als ik jou was zou ik ook absoluut niet voor 245 gaan, veel te breed.
Wat @Corné de Kluijver zegt:
Ga voor 225 of 235.
Ik zelf heb 235-30-20 op een 9x20" Audi A7 en binnenkort 235-30-20 op 9x20" Audi S-lines
Maar dat is persoonlijke smaak.
@MennoW heeft namelijk 225-30-20 op zijn 9x20" Overfinch rammers.
 

s-line

Forumguru
Eigenlijk komen de nieuwe sportmaxx van Dunlop het best uit de test! Mijn collega heeft ze in 20 " onder zijn A6, maar zijn echt super stil en een heel goed energie label. Beter als de Continentals en Michelin's.
 

CDK

Forumguru
als je vierkante banden wil moet je Dunlops nemen, m'n winterbanden kwamen ook als beste uit de test...... drama :mad::banghead:
 

s-line

Forumguru
Nou de sportmaxx RT heeft daar geen last van hoor, keurig rond en echt heel stil! ( lees verbazingwekkend) Pirelli hebben wij wel vaak last met hoogteslag!
 
Bovenaan Onderaan