102 octaan benzine, nu ook in NL te koop

CDK

Forumguru
In Brielle dacht ik uit m'n hoofd....., voor mij is Moerdijk het dichtstbijzijnde station, laat ik daar nu af en toe langs komen..... ;)

Rob

Forumguru
Brielle inderdaad eentje. Niet dat ik het nou zo nodig heb met mijn madurodam TSI'tje maar wel goed dat er wat meer keuze komt.

Jij kan natuurlijk makkelijk even een jerrycan (of de inhoud van 200:D) meenemen en in een omgebouwd schuurtje laten lopen:koffie:

• Leuk
Waarderingen: CDK

CDK

Forumguru
Ik heb alvast een offerte voor een tankpas aangevraagd, ben benieuwd hoeveel korting ik per liter aangeboden krijg :)

CDK

Forumguru
Zakelijk inderdaad, je kan er ook met je pinpas tanken, maar dan moet ik bonnetjes bewaren en daar ben ik niet zo'n fan van ;)

LT83

Forumguru
Zakelijk inderdaad, je kan er ook met je pinpas tanken, maar dan moet ik bonnetjes bewaren en daar ben ik niet zo'n fan van ;)

Klopt, als je zakelijk tankbonnetjes moet bewaren moet je wel extreem zorgvuldig zijn wil je er bij de kwartaalaangifte niet eentje missen.
Helemaal als je personeel hebt is dat geen doen, tankpassen zijn super handig.
Maar jij hebt de superb op de zaak staan Corne?

Zeker interessant die Firezone 102, alleen bij mij in de regio nog slecht verkrijgbaar!

• Leuk

ertromp

Forumguru
In Apeldoorn ook verkrijgbaar maar ik blijf tanken bij Derksen in Elten.
Ik denk niet dat ik voor € 1,67 bij Firezone kan slagen voor de 102. :D

• Leuk

Rob

Forumguru
Vorige week iets merkwaardigs. Onbemande Argos in Delft, literprijs euro95 1,64.9.
Daar leveren ze ook euro98. Normaal is dat zo'n 8ct duurder. Ik pak de slang, staat er zomaar 1,88.9!!
Slik..

Misschien was het een incident of ze hebben daadwerkelijk (landelijk??) die kortingen op euro98 drastisch teruggedraaid. Ik moet er nog maar eens gaan kijken.

CDK

Forumguru
Om de prijsafspraken te verdoezelen switchen ze wel eens met de prijzen, maar dat was inderdaad geen koopje :(

Rob

Forumguru
Wat kost zo'n litertje bij de Firezone momenteel?
En dat niet alleen. Als je vanaf Derksen gelijk de eerste snelwegoprit neemt dan kun je gelijk die Skoda cilinders flink voeren :D. Bij Oberhausen weer retour en je kunt vlak voor de grens weer tanken :D

Jullie hebben het maar goed daar in de grensstreek! Keuze genoeg in brandstof en leuke autobahn om de hoek;)
Als ik de dichtsbijzijnste (?) grens over ga rij ik de zee in:maakmegek:

Noord26

Forumguru
Interessant, maar op het meest gebruikte trajecten hier regio Tilburg/Den-Bosch helaas niets in de buurt!

Bovenaan Onderaan