102 octaan benzine, nu ook in NL te koop

LT83

Forumguru
We kunnen het beter even testen op de S6 van JD :)

Goed idee, die (R)S6 gaat ookal aardig zag ik op FB
Zijn de mods op de Ibiza voornamelijk voor wat prettiger en veiliger 430pk draaien of kunnen we nog een bult extra pk's verwachten.
De beleving moet in die auto dan echt heel bijzonder worden.

nietje72

Forumguru
En dat niet alleen. Als je vanaf Derksen gelijk de eerste snelwegoprit neemt dan kun je gelijk die Skoda cilinders flink voeren :D. Bij Oberhausen weer retour en je kunt vlak voor de grens weer tanken :D
Ik zal ze morgen de groeten doen @ertromp :thumbsup: Rij alleen nog ruim 2000 km verder v.v. voordat ik weer bij ze langskom. Wel lekker dat de Firezone hier om de hoek staat. Wordt een concurrent van de BP Ultimate.

ertromp

Forumguru
Ik zal ze morgen de groeten doen @ertromp :thumbsup: Rij alleen nog ruim 2000 km verder v.v. voordat ik weer bij ze langskom. Wel lekker dat de Firezone hier om de hoek staat. Wordt een concurrent van de BP Ultimate.
Goede vakantie! Gelukkig tref je door heel Dld van die mooie Aral pompen :D
En genieten daar aan het Gardameer :thumbsup:

Als de prijs van de Competition 102 gelijk is aan de Ultimate is het zeker een goed alternatief.

Gelukkig kom ik op m'n route naar 's Heerenberg er vaak genoeg langs :D

CDK

Forumguru
Klopt ik heb ze al geliked op Facebook, offerte is onderweg, voor korting moet ik ook verplicht Diesel afnemen, dat doe ik nu bij Esso, maar we zullen zien wat de aanbieding is :)

lugolux78

Donateur
Ja Ja ja... Tis dat je het zelf al zei zaterdag. "Das n 2.0 liter TDI toch" was je opmerking... Ik mis dat wel zei je vervolgens hahah.

Ff ontopic

Ik tank altijd BP ultimate Diesel. Das dus het beste? Geen andere leuke 102 octaan achtige diesel in het land?

CDK

Forumguru
@lugolux78 qua diesel, maar daar gaat dit draadje niet over krijg je bij BP cetaan 55 en dat is meer dan genoeg, in Duitsland bij ARAL cetaan 60, heb met m'n vorige 2.0 TDI nooit verschil gevoeld of gehoord overigens.

Mk4

Senior Member
1,80 is niks mis mee voor voor goede 102 toch!
Al zit de dichtstbijzijnde firezone voor mij op meer dan 25km afstand.
Zou wel lekker zijn als je niet meer hoeft te mengen, dat ben ik na 2-3 jaar toch wel een beetje beu, iedere keer na het tanken bij de bp ben ik toch weer 10-15min extra kwijt om langs de tamoil te gaan voor de E85

Mogelijk een domme vraag, maar waarom die je E85 erin? Ik zie dat hier ook buj de pomp, is het beter on dat te mengen Icm je brandstof?

LT83

Forumguru
E85 is heeft een octaangetal van 107, dus verhoogd het octaan getal. Waardoor je betere brandstof krijgt en betere prestaties.

Mk4

Senior Member
Dus dat kan ik onbezorgd erbij gooien? Welke verhouding is het beste? Van die tekst eronder als waarschuwing over het bio is te verwaarlozen?

Bovenaan Onderaan