102 octaan benzine, nu ook in NL te koop

Schippersss

Forumguru
Dan is die prijsverlaging mij ontgaan corne. Had toevallig pas nog een keer vol gegooid en stond toen op 1.81. Zelfde als vorige jaar dus. Rijd nu 4X of 6x per maand naar Berlijn. Dan ben je wel genezen van die dure brandstof hier in NL.

Ging mij om dat er beloftes zijn gemaakt, ook op Facebook en die niet nagekomen worden.

CDK

Forumguru
@Schippersss en alle andere lezers.... Hieronder sleur en pleur toegepast..... Wie heeft er interesse om op vrijdagmiddag 28 augustus een kleinschalige meeting bij te wonen bij de "brouwers" van Competition 102 in Kampen? Vul dan in de volgende post het lijstje maar aan en bij prangende vragen aan de oliemaatschappij kan je die ook in die post vermelden, zodat ik die op voorhand van naar hun kan mailen.

Dag Corne, ik kan je mailadres zo niet 1,2,3 vinden. We zitten inderdaad nog steeds te denken aan een algehele voorlichtingsmiddag, maar door enorme drukte is dit er nog nite van gekomen. Jij gaf aan dat jijzelf en aantal anderen interesse hebben. Ik kan evt wel op korte termijn(een vrijdagmiddag uur of 2 bijv) iets organiseren voor een beperkte groep van een man of 10-15, en indien jullie op voorhand al specifieke vragen hebben, stuur ze toe zodat we deze kunnen meenemen. Het " grote" voorlichtingsmoment komt er zeker nog aan, maar momenteel moeten we alle zeilen al bijzetten om alles gereed te krijgen en zorgen dat er geen stations droogvallen:-). Ik hoor graag of het 1e idee iets is wat je past. De locatie zou dan Kampen zijn, en mogelijk begin augustus op een vrijdagmiddag.

Goedemiddag,

dankjewel voor de reactie, op een vrijdagmiddag zijn de meeste mensen aan het werk, dus dat gaat niets worden vrees ik. Ik ben een keer gebeld door u of iemand van uw organisatie en toen is gesproken over een zaterdag, dat zou beter passen denk ik.
Mijn mailadres is ..........@gmail.com

Dan doen we " customized" iets, en als deze groep niet al te groot is, wil ik jullie wel een keer op een vrijdagmiddag ontvangen, en als jullie dan zelf al specifieke vragen hebben, bereid ik deze alvast voor. Alsook kan ik op vrijdagmiddag makkelijker een rondleiding over onze terminal realiseren.

Ik ga een berichtje plaatsen en een oproep doen om aanmeldingen te verzamelen, ik hoop hier zo spoedig mogelijk op terug te kunnen komen.

No problem, bijv vrijdagmiddag 28 augustus richting einde vd middag.Omstreeks 15.30u, indien die groep niet al te groot is, kunnen wij in een vergaderzaal en regel ik rondleiding:).

Grote meeting komt ook, maar dat wil ik iets verder vooruitschuiven, daar er ook naar veiligheid etc gekeken moet worden op grotere groepen van minstens 40 man of hoger, en die wil ik altijd garanderen.

Dat zou mooi zijn, ik ga er mee aan de slag en kom er eind volgende week bij u op terug.

Goed weekend toegewenst!

CDK

Forumguru
Ik heb interesse om vrijdagmiddag 28 augustus een kijkje te nemen in de keuken van Competition 102 in Kampen :)

1) @Corné de Kluijver
2) @ertromp
3)

De vraag die ik hun zou willen stellen is:

1) Alle brandstoffen werden goedkoper enige tijd geleden en jullie zakten niet in prijs, waarom?
2)

ertromp

Forumguru
Ik heb interesse om vrijdagmiddag 28 augustus een kijkje te nemen in de keuken van Competition 102 in Kampen :)

1) @Corné de Kluijver
2) @ertromp
3)

1) Alle brandstoffen werden goedkoper enige tijd geleden en jullie zakten niet in prijs, waarom?
2) Voegen jullie nog additieven toe en zo ja welke en wat is de uitwerking in de uitlaatgassen

• Leuk
Waarderingen: CDK

Schippersss

Forumguru

1) @Corné de Kluijver
2) @ertromp
3) @Schippersss

2) Voegen jullie nog additieven toe en zo ja welke en wat is de uitwerking in de uitlaatgassen
3)Wat is het verschil tussen jullie 102 en andere 102 brandstoffen, bv aral? (Buiten de prijs om :geek:)

ertromp

Forumguru
Nog een vraag toegevoegd

1) @Corné de Kluijver
2) @ertromp
3) @Schippersss

3) Wat is het verschil tussen jullie 102 en andere 102 brandstoffen, bv aral? (Buiten de prijs om :geek:)
4) Is er een kortingsregeling mogelijk bijvb na afname 500l brandstof op de volgende 50l 20% korting of zo?

koreaan

Forumguru
Nog een vraag toegevoegd

1) @Corné de Kluijver
2) @ertromp
3) @Schippersss

3) Wat is het verschil tussen jullie 102 en andere 102 brandstoffen, bv aral? (Buiten de prijs om :geek:)
4) Is er een kortingsregeling mogelijk bijvb na afname 500l brandstof op de volgende 50l 20% korting of zo?
5) Voldoet de verkoop aan de verwachting?

Bovenaan Onderaan