1.6 TDI of 1.8 TSI?

kansberg

Forumguru
@Corné, @Joske, Ik twijfel geen moment aan de kwaliteit van VAG Techniek, het ziet er allemaal deskundig en betrouwbaar uit op hun site. Laat daar geen twijfel over zijn, de vele positieve berichten op dit forum bevestigen dit.
 

syp

Nieuw lid
Mensen, een tijdje geleden heb ik jullie de vraag gesteld zoals die in de titel van deze topic staat. Er kwamen behoorlijk wat reacties op mijn vraag, waardoor we een goed onderbouwde keuze konden maken.
We hebben intussen een Superb 1.8 TSI uit 2010 gekocht met een DSG-automaat en dus een overstap van een Octavia uit 2003 naar deze auto gemaakt.
En wat zijn we hier content mee, wat een auto...
We hebben nu steeds een gevoel: Dat deze auto écht van ons is, niet te geloven!!! Hij stond gisteren nog naast een luxe BMW geparkeerd en dat misstond zeker niet :D

We krijgen ook heel enthousiaste reacties, vooral over de ruimte van deze auto.
Gisteren zijn we naar Arnhem geweest; het is gewoon leuk om met deze auto twee uur te moeten rijden! Optrekken als je al 100 rijdt en dan nog in je stoel geduwd worden, geweldig!:jaja:

Daarom wil ik iedereen die gereageerd heeft op mijn vraag heel hartelijk bedanken!!!
 

kansberg

Forumguru
Gefeliciteerd met jullie Superb! Ik durf het bijna niet te vragen... :bloos: maar ben erg benieuwd naar de foto's.
 

kansberg

Forumguru
Prachtig, maar de eerlijkheid mij gebied mij te zeggen dat ik dat van iedere S2C vind :bloos:.

Welke uitvoering is het? Ik gok op een Ambition (Business)......
 
Laatst bewerkt:

kansberg

Forumguru
@Joske : Dat is geen VIN nummer, deze code is 'gewoon' te lezen dus voor iedereen toegankelijk.....Het is een
uitvoeringscode die onderdeel is van de Europese typegoedkeuring lees ik nu....
 
Bovenaan Onderaan