1.6 of 2.0 ? (of toch 1.8 T)

Rick Blaine

Actief lid
Skoda-eigenaar!

Vanmiddag mijn "nieuwe" Octavia opgehaald. Tabé Fiat, welkom Skoda! :)
Ben er erg blij mee. Binnenkort maar eens op zoek naar een fatsoenlijke radio met iPod direct aansluiting! :)

imag0006s.jpg


imag0005wf.jpg
 

guitar_billy

Senior Member
nou gefeliciteerd !
de velgen zien er mooi uit, zal wel veel werk zijn om zo mooi schoon te houden.

wat voor motor zit er nu in het vooronder?
 

henkie

Nieuw lid
Gefeliciteerd met je ""nieuwe" Octavia. Alleen je vermeldt niet, welke motor er in ligt. Ben er wel benieuwd naar.
Veel veilige en comfortabele kilometers.
 

Roel

Lid
Zeker een mooie auto. Zoals al eerder gevraagd: welke motor en uitvoering (comfort / Ambiente / Elegance)?
 

cvegreen

Forumguru
Wel Rick , we zijn blij dat de kogel door de kerk is en dat je nu een nieuwe auto voor je deur hebt staan . Mooie velgen heb je onder je auto , maar denk dat er heel veel werk aan zal zijn om die proper te houden . Een tip , gebruik een borstel waarmee je papflessen uitkuist , maar dan met kortere haren , zo kan je overal goed bij en zijn je vingers ook niet beschadigd na het poetsen van je velgen .
 

Rick Blaine

Actief lid
Dank voor de tip. Heb deze velgen nog nooit eerder in 't wild gezien. Origineel Skoda Style. Ik wou een speciale velgenborstel aanschaffen, bij Praxis. Even kijken binnenkort.
 

cvegreen

Forumguru
Wel Rick , die velgen heb ik wel al gezien onder een witte O1 die hier in de buurt rond rijdt , al zijn ze niet zo proper als die van u auto .
 

Rick Blaine

Actief lid
Ik ben wel van plan om ze regelmatig te reinigen, om te voorkomen dat de boel "aankoekt". Gelukkig heb ik alleen vóór schijven :)

Morgen nog even langs de Skoda dealer, om te kijken of ze een mooie trekhaakdop hebben met Skodalogo !
 

deusjevo

Forumguru
@Deusjevo: Dat klinkt interessant! Wat voor kleur heeft de auto? Afneembare trekhaak? Airco, cruise contol?

Heb je een idee wat de prijs zal gaan zijn? 2006 is voor mijn doen wellicht iets te jong... of levert het echt voordeel op rechtstreeks van de leasemij?

Ik had evt ook m'n O1 voor je beschikbaar weet je nog. :473:
 
:24:ik ben super tevreden over mijn 1.8 t ...

en qwa verbruik ook vooral voor 1.8 turbo ,,,,


al wat gevonden ?

mvg
 
1,6 geworden dus , oke ..

ik rij mijn eerste actavia , maar zeer tevreden, meer dan mijn vorige auto....

vooral als de turbo zijn werk doet :tongue:)
 

Rick Blaine

Actief lid
Ja, af en toe verlang ik eerlijk gezegd wel naar wat meer power, maar voor nu is het de verstandigste keuze geweest. Heb wel wat (achterstallig..) onderhoud gehad afgelopen jaar maar geen rare fratsen, ook niet bij de afgelopen beurt en APK. Fijne en comfortabele wagen!
 
1.8 rijdt super , en rij je rustig of wat pittiger , verbruik zit niet echt veel in ...

mocht deze ooit weg gaan ,dan is het zeker weer 1 met turbo .
 
Bovenaan Onderaan