1.4 TSI cover EA211 motor

Moet eigenlijk de overige kunststof delen eens poetsen want die 2 tinten zwart is niet mooi..
Kan het ook zo laten, en dan vervuilt ie wel bij de komende jaren ;)
 

Wijnand850

Forumguru
Die heb ik ook besteld bij Ali, en kreeg een prachtige kap toegestuurd... met VW logo :banghead:. Na contact met de verkoper is nu die bestelling gecanceld en heb ik een nieuwe opdracht geplaatst. Nu maar afwachten of ik mijn geld terug krijg en of de volgende wél met Skoda logo is uitgevoerd....

Dus als er iemand is die zelf wil knutselen....Stuur maar een bericht. motorcover.jpg
 
Die heb ik ook besteld bij Ali, en kreeg een prachtige kap toegestuurd... met VW logo :banghead:. Na contact met de verkoper is nu die bestelling gecanceld en heb ik een nieuwe opdracht geplaatst. Nu maar afwachten of ik mijn geld terug krijg en of de volgende wél met Skoda logo is uitgevoerd....

Dus als er iemand is die zelf wil knutselen....Stuur maar een bericht. Bekijk bijlage 75451
Dat zelf knutselen gaat uitstekend. Maar dus geen dopje vast lijmen met de kombi plastic van bison want dat laat dus los
 
Hoor of voel je iets van die KN filter? Ik zat aan een dry variant van Pipercross the denken, de pp1926dry (germany heeft de dry varianten) https://www.pipercross.de/Pipercross-Performance-Austauschluftfilter-PP1926DRY.

Thx
Hmm. Moeilijk te zeggen.
Zou ik m echt op een dyno moeten zetten voor en na.
De luchtbox is vrij stil van zichzelf, volgens mij niet dat ik meer geluid hoor.

Heb t vooral gedaan vanwege de kosten van het papierfilter elk jaar / 2 jaar.
Een reinigingsset voor het filter heb ik al daar ik in de SV en inmiddels ook in de Honda K&N filters gebruik.

Met reinigen opletten niet teveel olie spray te gebruiken vanwege het LMM.
 

prosier

Forumguru
Hmm. Moeilijk te zeggen.
Zou ik m echt op een dyno moeten zetten voor en na.
De luchtbox is vrij stil van zichzelf, volgens mij niet dat ik meer geluid hoor.

Heb t vooral gedaan vanwege de kosten van het papierfilter elk jaar / 2 jaar.
Een reinigingsset voor het filter heb ik al daar ik in de SV en inmiddels ook in de Honda K&N filters gebruik.

Met reinigen opletten niet teveel olie spray te gebruiken vanwege het LMM.

Clear. Ik heb wel een chipped 1.4tsi met FMDV1 blowoff valve, kans dat ik de turbo ook meer hoor via een andere inlaat luchtfilter. Verder de PP1926dry heeft niks van olie nodig ;) Thx
 
Nou moet de O3 in januari voor een beurt. En ik dacht laat ik alvast even mijn K&N lucht en cabine filter reinigen.

dus ik haal de luchtbox eraf en wat vind ik daar onder ?

F12036FB-1D6A-45EB-B6AE-952CB875D61C.jpeg
 
Bovenaan Onderaan