1.4 TSI 110 kW (150PK) chippen

Xander

Senior Member
Hoe gaat dat als ik bij tuningparts in Zoetermeer langs ga voor JD software? Ik ben met mijn TT naar Lochem gereden en na het chippen is de auto op de weg op verschillende punten nagekeken (monteur achter het stuur, ik ernaast). Ik neem aan dat ze dat in Zoetermeer niet doen, of wel? Zoetermeer is 15 minuten rijden voor mij, vandaar.
 

oco1979

Forumguru
hoe minder je voor chiptuning betaald, des te groter dat je minder krijg.

Vooral testrit vooraf, testbankrun voor en na, testrit achteraf, fijntuning enz....
 

EdK

Forumguru
Hoe gaat dat als ik bij tuningparts in Zoetermeer langs ga voor JD software? Ik ben met mijn TT naar Lochem gereden en na het chippen is de auto op de weg op verschillende punten nagekeken (monteur achter het stuur, ik ernaast). Ik neem aan dat ze dat in Zoetermeer niet doen, of wel?
Lijkt me dat als ze de software van JD mogen gebruiken dat er ook bepaalde voorwaarden aan zitten voor tuningspart.
Als Tuningspart er een zooitje van zou maken dan komt dat JD zeker niet ten goede
Maar @Race Eend moet hier zeker een reactie op kunnen geven..
 

Xander

Senior Member
Ik heb bericht van tuningparts ontvangen en het proces verloopt hetzelfde. Ook bij tuningparts wordt na het chippen en proefrit gemaakt om alle waarden te controleren. Binnenkort aan de beurt, ik ben benieuwd.
 
Bovenaan Onderaan