MentalTheo
Lid
Enige tijd geleden moest ik mijn leaseauto inleveren. En omdat ik gewend was aan een aantal opties in deze auto ben ik gaan zoeken op internet welke, voor mij betaalbare, auto hieraan voldeed. Tot mijn grote verassing zag ik de Škoda Fabia Elegance meerdere keren voorbij komen. Terwijl ik eigenlijk op zoek was naar een Golf IV. Inmiddels is wel duidelijk welke auto het uiteindelijk is geworden. Ik was van plan om de auto te kopen bij een originele Škoda dealer. Helaas kon zowel Holdinga in Almere als Holsch in Lelystad mij niet helpen. Beide garages hebben mij echter zeer correct geholpen en te woord gestaan. Ze baalden natuurlijk ook dat ze mij niet konden voorzien. Uiteindelijk heb ik een fraaie Fabia weten te scoren bij de Seat dealer in Utrecht. Tot zover deze inleiding.
Afgelopen zaterdag ben ik op de wintercheckdag bij Holsch in Lelystad geweest. Mijn eerste indruk was, er heerst daar een zeer gemoedelijke sfeer. De garage zelf is netjes ingericht en het personeel lijkt kundig en vriendelijk. Ik heb gelijk mijn Fabia bij hun aangemeld voor het reguliere onderhoud. Uiteindelijk moest ik 2,07 euro afrekenen voor koelvloeistof en een afgebroken uitlaatklem. Dat zijn tenminste nog eens prijzen. Voor de rest mankeerde er gelukkig niets aan mijn “nieuwe” auto. Ook deze dag ben ik zeer correct te woord gestaan en behandeld. Voorlopig ben ik dan ook zeer tevreden over Holsch in Lelystad.
Maar ik ben uiteraard zeer benieuwd naar het volgende.
Wat is jullie ervaring met Škodadealer Holsch te Lelystad?
Afgelopen zaterdag ben ik op de wintercheckdag bij Holsch in Lelystad geweest. Mijn eerste indruk was, er heerst daar een zeer gemoedelijke sfeer. De garage zelf is netjes ingericht en het personeel lijkt kundig en vriendelijk. Ik heb gelijk mijn Fabia bij hun aangemeld voor het reguliere onderhoud. Uiteindelijk moest ik 2,07 euro afrekenen voor koelvloeistof en een afgebroken uitlaatklem. Dat zijn tenminste nog eens prijzen. Voor de rest mankeerde er gelukkig niets aan mijn “nieuwe” auto. Ook deze dag ben ik zeer correct te woord gestaan en behandeld. Voorlopig ben ik dan ook zeer tevreden over Holsch in Lelystad.

Maar ik ben uiteraard zeer benieuwd naar het volgende.
Wat is jullie ervaring met Škodadealer Holsch te Lelystad?