. Mijn wishlist wordt steeds korter, maar de velgen zijn mij eerlijk gezegd nog steeds een doorn in het oog. Er zit erg veel schade (zowel krassen als oxidatie) aan het gepolijste deel en ik vind ze ook iets té groot en glimmend. Bovendien is het gepolijste amper te herstellen. Helaas was ik de laatste keer iets te kort in Tsjechië, anders hadden ze er nu zo uitgezien:
), maar ik vind ze op die manier wat ingetogener. Kleur zou iets als 'gunmetal' moeten worden, een tikje mat. Heb ik toch m'n linkje met de Audi Rotors
. Projectje voor komende winter, dan zijn de Michelin Pilot Sports 4 waarschijnlijk toch af (zit na 1 seizoen op 4,5 en 5,5 mm).
. Verder kraakte linksvoor wat bij het insturen, maar dat werd al snel minder en is intussen bijna weg. Ik neem aan dat zich hier iets moest 'zetten' o.i.d..
wel op dit moment heb ik Eibach verlaging en heb vandaag moeten vaststellen dat mijn dempers nu ECHT lek zijn, de linkse is zo goed als aan gort. De rechtse lekt ook al ferm. Het zou mij verbazen dat de kortere veren er niet voor "iets" mee tussen zitten. Waarschijnlijk ook wat pech zeker...Wat voor problemen zou je verwachten met deze combi?

) gegaan voor 'reinigen en smeren'. Eindresultaat nadat ik €110 af mocht tikken: dak vol vetvlekken, vetvlekken op m'n (gelukkig lederen) bekleding en een dikke vlek op m'n dakhemel. En oja, de rails en rubbers waren zo mogelijk nog smeriger dan daarvoor:
) en die vertelde dat er een borstel doorheen gaat en dan de vetspuit. Uitgebreider schoonmaken kost een veelvoud van €110 en 'dat willen klanten niet betalen'. Volgende keer moet ik dus meer aan verwachtingenmanagement doen (nooit meer naar de dealer gaan..) Afijn, weet ik dat ook. Zoals steeds vaker zelf de handschoen opgepakt en in een uurtje tijd alle rubbers en de rails gereinigd met een 1:10 APC en vervolgens met siliconenspray ingevet. De rubbers waren serieus groen (na 5 jaar), hieronder het resultaat halverwege: