VePreda Autostudio verbouwing

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bothje

Heel gewoon lid
De apparatuur voor de banden wordt veel gebruikt en vraagt daarom zelf ook voor onderhoud.

Bijlagen

• VePreda (10).jpg
    VePreda (10).jpg
    91,4 KB · Weergaven: 30
  • VePreda (10a).jpg
    VePreda (10a).jpg
    92,7 KB · Weergaven: 33

Bothje

Heel gewoon lid
Bordjes verhangen

Vorige week vrijdag zijn de bordjes verhangen.
De oude borden met de informatie van wie, wat, waar etc. in het pand zijn vervangen door een test met nieuwe borden met de huisstijl van Skoda-Pon. Zo te zien is het lettertype hetzelfde gebleven, maar de uitstraling is anders. Ik heb begrepen dat de importeur later gaat bepalen of dit type zo in heel Nederland te zien zal zijn of dat er nog wat aanpassingen gemaakt worden.
Hier is alvast het een voorproefje.

Bijlagen

• VePreda (45).jpg
    VePreda (45).jpg
    89 KB · Weergaven: 19
  • VePreda (44).jpg
    VePreda (44).jpg
    91,8 KB · Weergaven: 13
  • VePreda (47).jpg
    VePreda (47).jpg
    89,4 KB · Weergaven: 18
  • VePreda (46).jpg
    VePreda (46).jpg
    94,5 KB · Weergaven: 17

MarcoO2

Forumguru
Mooie, duidelijke teksten. Ik houd alleen persoonlijk niet van de term "wij zijn beschikbaar". Wat mij betreft is het gewoon "wij zijn geopend".

Maar dat zijn details... ik zal niet zo miereneuken! :D

Bothje

Heel gewoon lid
Mooie, duidelijke teksten. Ik houd alleen persoonlijk niet van de term "wij zijn beschikbaar". Wat mij betreft is het gewoon "wij zijn geopend".

Maar dat zijn details... ik zal niet zo miereneuken! :D
Dit stond bij de oude ook, dus zal wel in heel Nederland zo zijn en valt het nu pas op omdat er hier een foto van staat :confused:

Bijlagen

• VePreda (47a).jpg
    VePreda (47a).jpg
    90,9 KB · Weergaven: 14

Bothje

Heel gewoon lid
En maar hopen dat niemand zijn hoofd stoot bij het binnen gaan.

Moet je wel erg dronken zijn !!

Normaal staat er maar één deur open en hangt het bordje achter glas. Beide deuren staan nu open voor de schilder.......
Verderop in de showroom hangen de borden ook wat hoger.

Bijlagen

• VePreda (53).jpg
    VePreda (53).jpg
    94,7 KB · Weergaven: 20
  • VePreda (54).jpg
    VePreda (54).jpg
    94,6 KB · Weergaven: 19

Bothje

Heel gewoon lid
Ook de naambordjes op en boven de desk hebben de nieuwe huisstijl gekregen.

Bijlagen

• VePreda (28).jpg
    VePreda (28).jpg
    89,4 KB · Weergaven: 28
  • VePreda (37).jpg
    VePreda (37).jpg
    97,2 KB · Weergaven: 26

MarcoO2

Forumguru
Hey Bothje, zomaar uit nieuwsgierigheid: enig idee hoeveel foto's van Vepreda jij inmiddels op je computer hebt staan...? Dat moeten er heel wat zijn lijkt mij!

Bothje

Heel gewoon lid
De heren die de bordjes plaatsten hadden er veel plezier in. Ook het kleinste kamertje wat door klanten gebruikt mag worden ontkomt niet aan de restiling.
Ten opzichte van de oude bordjes is toch een verduidelijking te constateren.

Bijlagen

• VePreda (29).jpg
    VePreda (29).jpg
    89,9 KB · Weergaven: 25
  • VePreda (31).jpg
    VePreda (31).jpg
    89,6 KB · Weergaven: 21
  • VePreda (30).jpg
    VePreda (30).jpg
    90,9 KB · Weergaven: 22
  • VePreda (71).jpg
    VePreda (71).jpg
    108,8 KB · Weergaven: 11
  • VePreda (72).jpg
    VePreda (72).jpg
    109,1 KB · Weergaven: 7

Bothje

Heel gewoon lid
Hey Bothje, zomaar uit nieuwsgierigheid: enig idee hoeveel foto's van Vepreda jij inmiddels op je computer hebt staan...? Dat moeten er heel wat zijn lijkt mij!
Als bijlage in dit draadje heb ik tot nu toe 170 foto's geplaats, zie ik.
De eerste versie van de dia presentatie die bij VePreda te zien is, staan er zo tegen de 600 (waaronder ook die van de voorintroductie van de SuperB2).
Op de computer staan er nog wat meer (inderdaad geen idee hoeveel), de prullenbak heeft er ook al wat vermorzeld en binnenkort komen er weer wat bij om de finishing touch te laten zien.....

MarcoO2

Forumguru
Als bijlage in dit draadje heb ik tot nu toe 170 foto's geplaats, zie ik.
De eerste versie van de dia presentatie die bij VePreda te zien is, staan er zo tegen de 600 (waaronder ook die van de voorintroductie van de SuperB2).
Op de computer staan er nog wat meer (inderdaad geen idee hoeveel), de prullenbak heeft er ook al wat vermorzeld en binnenkort komen er weer wat bij om de finishing touch te laten zien.....

Zo dan... dan is een bordje in de nieuwe stijl met als tekst "huisfotograaf" wel op z'n plaats... :xyxthumbs:

Bothje

Heel gewoon lid
Berekend op de toekomst in de krant

Vandaag viel het huis-aan-huis blad "Delta" op de deurmat en daar stond een artikel in over Vepreda en de verbouwing. Van Hans had ik al vernomen dat de pers was langs geweest. De publicatie is snel vind ik. De foto is een mooi perspectief en de fotografe had geen hoogtevrees zo te zien.
Het meeste wat in het artikel staat is voor het forum geen nieuws, want we zitten bijna op de eerste rang :grin:

Bijlagen

• Skoda-krant-990R.jpg
    Skoda-krant-990R.jpg
    98 KB · Weergaven: 39

Bothje

Heel gewoon lid
google street-view

Na de commotie in de landelijke pers over google maps met street-view kom ik aldaar tegen dat de fotowagen ook bij Vepreda is langsgeweest ver voor de verbouwing een aanvang heeft genomen. Een datum is echter niet te vinden wanneer dit is geweest.....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan