SKODACHAUFFEUR
Actief lid
Ik ga vrijdag erheen en nu weet ik meteen dat mijn uurtjes wachten niet vervelend zal zijn.
Marcel
Marcel
En maar hopen dat niemand zijn hoofd stoot bij het binnen gaan.
Dit stond bij de oude ook, dus zal wel in heel Nederland zo zijn en valt het nu pas op omdat er hier een foto van staatMooie, duidelijke teksten. Ik houd alleen persoonlijk niet van de term "wij zijn beschikbaar". Wat mij betreft is het gewoon "wij zijn geopend".
Maar dat zijn details... ik zal niet zo miereneuken!![]()
En maar hopen dat niemand zijn hoofd stoot bij het binnen gaan.
Moet je wel erg dronken zijn !!
Dit stond bij de oude ook, dus zal wel in heel Nederland zo zijn en valt het nu pas op omdat er hier een foto van staat![]()
We kijken wel, maar zien niet veel :crazy::grin:Dat denk ik wel inderdaad, ik heb er nooit op gelet. Het viel me nu op omdat ik de foto's bekeek.
Als bijlage in dit draadje heb ik tot nu toe 170 foto's geplaats, zie ik.Hey Bothje, zomaar uit nieuwsgierigheid: enig idee hoeveel foto's van Vepreda jij inmiddels op je computer hebt staan...? Dat moeten er heel wat zijn lijkt mij!
Als bijlage in dit draadje heb ik tot nu toe 170 foto's geplaats, zie ik.
De eerste versie van de dia presentatie die bij VePreda te zien is, staan er zo tegen de 600 (waaronder ook die van de voorintroductie van de SuperB2).
Op de computer staan er nog wat meer (inderdaad geen idee hoeveel), de prullenbak heeft er ook al wat vermorzeld en binnenkort komen er weer wat bij om de finishing touch te laten zien.....
Zo dan... dan is een bordje in de nieuwe stijl met als tekst "huisfotograaf" wel op z'n plaats... :xyxthumbs:
Te veel eer.........maar als Pon meeleest: mijn naam is nog beter:winkie:Zo dan... dan is een bordje in de nieuwe stijl met als tekst "huisfotograaf" wel op z'n plaats... :xyxthumbs:
En dat waren iets van 44 opnamen, waarvan een klein aantal echt treffend waren.En dat allemaal na die eerste foto sessie op de S-2 introductie party![]()
Veel kijkplezier en als je nog tijd over hebt, vraag je gewoon naar de diaserie :smirk:Ik ga vrijdag erheen en nu weet ik meteen dat mijn uurtjes wachten niet vervelend zal zijn.