De zoektocht en de verkoper van zaterdag zijn echt een klucht aan het worden … een slechte soap op tv is er niets tegen.
Daarnet met mijn madam gaan testrijden. Tijdens het ritje wilt mijn partner wat op de knopjes drukken om het één en ander te zien … ziet ze daar het knopje “navi” staan, druk daar op … “navi niet beschikbaar” …

In de advertentie staat duidelijk “navigatiesysteem” … nu , nog geen ramp .. even vragen aan de handelaar of toevallig het sd-kaartje er niet in zat … die man valt compleet uit de lucht. Navi moet werken , ik heb er nog mee gereden zegt de man. Tja komt kijken, werkt niet. Man meegegaan naar de wagen en moet idd vaststellen “navi niet beschikbaar”. Hem gezegd “toevallig het Sd kaartje bij de papieren?” Hij gezocht tussen zijn rommel .. niets te vinden … heeft een half uur zitten zoeken … de Porsche garage vanwaar hij komt gebeld, konden niet onmiddellijk antwoorden (wss ook beetje te dicht bij sluitingstijd en iedereen gaat graag op tijd naar huis). De handelaar gaat het morgen uitklaren en mij op de hoogte houden.
Mijn inziens heeft de Cayman gewoon geen navi en heeft de handelaar zich laten “oplichten” door de Porsche garage (zij hadden hem gezegd dat de wagen navi heeft).
Hoop wel dat het gewoon is van “kaartje kwijt , dus nieuw bestellen”, dat de deal nog kan doorgaan want dit is anders wel een mooi en eerlijk exemplaar.