Octavia III RS

HarrieSkoda

Forumguru
Pakketten? Je doelt op travel pakket, etc. etc.?

Scroll ietsjes terug naar boven, daar staat iets over wat Challenge pro inhoudt :).
 

Olivier

Senior Member
Iemand die de diameter weet van de uitlaat van een TDI ? Kheb een originele uitlaat van mn rs230 te koop, die is diameter 60mm maar zou moeten weten of dit past voor iemand die een rs tdi heeft..
 

EdK

Forumguru
ff voor 10 eurie bij Lidl een schuifmaat halen en dan ff meten...
Want meten is weten en weet je dus zeker of de maten kloppen die men hier gaat roepen...:pieker::lezen:
 

Olivier

Senior Member
Ik had een benzine en de originele uitlaat die ik heb liggen is diameter 60, maar ik kan onmogelijk de diameter van een diesel weten als ik geen heb hé ;)

En de persoon die interesse heeft in de uitlaat heeft een diesel maar duidelijk geen schuifpas
 
Laatst bewerkt door een moderator:

MaxN

Donateur
Ik zou voor de koper ook adviseren om een hitteschild te zoeken voor de rechter kant. Deze zit er standaard namelijk niet.
Zijn gevallen bekend waardoor er problemen zijn ontstaan. Zijn onder andere op Britskoda te lezen.
 

HarrieSkoda

Forumguru
Zo, rij nu een tijdje rond met de vRS en moet zeggen, wat een apparaat zeg! Als ik dat vergelijk met m'n vorige Octavia 1.2 is dit toch wel verdrinken in luxe en comfort.

Wel zijn me wat zaken opgevallen waar ik graag een vraag over stel, wellicht is dit door andere ook al opgevallen, waardoor we info bij elkaar kunnen vergaren.

Blindspot en uitparkeerhulp staan altijd ingeschakeld bij me. Wat me opvalt is als ik de garage uit rijd, of dicht langs een slagboom rijd waar ik m'n pasje aan heb moeten bieden, dat ik de melding krijg; blindspot en uitparkeerhulp niet beschikbaar.

Komt dit omdat de auto naar zijn 'veiligheidsmarges' te dicht langs de muur van de garage / slagboom af rijdt?

Als deze melding is verschenen, zijn vanzelfsprekend de twee opties uitgeschakeld, en moet ik deze weer handmatig inschakelen.

Iemand dit al eens voorgehad?
 

MY00

Senior Member
Iemand al gezien wat de huidige vraagprijzen zijn?
Ik had idd begrepen dat de prijzen voor 2e hands auto's hoog zijn, maar wat ik zag verbaasde me behoorlijk.
 

JeSko

Forumguru
@MY00

Dat geld gewoon voor elke tweedehandsauto momenteel. Zelfs de verguisde TDI's zijn terug aan de prijs, ben rustig aan het rondkijken voor een A4 TDI, die zijn ook wederom gestegen boven de 10 k.
 

HarrieSkoda

Forumguru
Ik houd het ook een beetje bij, en ik heb de juiste beslissing gemaakt, voor als ik hem nu zou willen verkopen, een goede investering.

Maar dat wil ik niet :D
 

leon-cupra

Forumguru
En hetgeen je oude meer opbrengt, betaal je dubbel weer voor de nieuwe … dus een gunstige situatie is het voor niemand.
 

Fmoon

Forumguru
Niet zo gek dat die O4 RS 2.0 in prijs blijft dalen Ben nog elke dag blij dat ik daar onderuit ben gekomen!
 
Bovenaan Onderaan