Doet mij altijd denken aan de medemensverklikkers van in den oorlog :1439:
Of was dit laatste er nu over?
Vind ik (!) wel, ja ...
Doet mij altijd denken aan de medemensverklikkers van in den oorlog :1439:
Of was dit laatste er nu over?
Jongens, jongens...
Ikzelf rij ALTIJD te hard en ik vind zelf dat de maximumsnelheid als het rustig is op sommige stukken echt wel wat omhoog kan. We doen het nu (met sancties) 70 of 50 als het druk is dus waarom niet ook niet de andere kant op?!
Om videowagens flikkers te noemen gaat mij wat te ver. Ze zijn ervoor om de ergste overtreders aan te pakken zoals bumperklevers, linkshangers en andere wegpiraten. Zolang ze dat blijven doen kan ik er goed mee leven. Ze moeten niet mensen aan de kant gaan zetten voor 15 km te hard of een keer niet knipperen.
....
Maar goed je bent waarschijnlijk een oud en wijs man dat je de oorlog nog hebt meegemaakt![]()
Mijn laatste snelheidsbekeuring is zeker 10 jaar geleden en die laatste prent is iets van Fl 20 geweest. Snel rijden levert vrijwel geen tijdswinst op maar wel veel stress en onnodig gevaar. Van mij (ik vind) mogen ze nog veel meer mensen inzetten want de pakkans is nog veel te laag en er is nog veel meer geld op te halen (hogere boetes) en aan veiligheid te winnen.
Je kan met een Honda Civic Hybrid ook niet echt hard natuurlijk...
:grin:
:super:
Het schijnt toch aan de bestuurder te liggen of je prenten krijgt, denk ik.
Vind ik (!) wel, ja ...
Dus toch !! tja had toevallig met collega erover en die zei het ook al !
Maar ben blij dat je het bevestigd !!![]()
dat is nieuw :ahum: volgends mij lag het altijd aan de auto..
Grapske.... :grin:
Vandaag het gemiddelde van Lancia verbroken, schrik niet wel 4 hele km's te hard.
En jawel vandaag het gemiddelde van Land Rover vebroken.
en wel met 5 hele km's te hard.
Begin me wel een crimineel te voelen hoor.
Volgens mij ligt het aan de flik die de prent tekent![]()
ja als die nu is wat nuttigs gaat doen :regels: