verkeersboetes per jaar

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb mijn auto nu bijna 2 maanden en ben afgelopen week voor het eerst geflitst. In het Limburgse Swalmen (of all places). Bebouwde kom, tegen de 60 waar ik uiteraard slechts 50 mocht. Wist ik veel dat daar vaste camera's staan... Naderhand begreep ik waarom iedereen zo braaf en traag door dat dorp kroop... Ik wacht de :regels: wel af!!

SkodaMan

Actief lid
Heb mijn auto nu bijna 2 maanden en ben afgelopen week voor het eerst geflitst. In het Limburgse Swalmen (of all places). Bebouwde kom, tegen de 60 waar ik uiteraard slechts 50 mocht. Wist ik veel dat daar vaste camera's staan... Naderhand begreep ik waarom iedereen zo braaf en traag door dat dorp kroop... Ik wacht de :regels: wel af!!

Mede namens de schatkist......bedankt!

Goeie tip, Fabia.

Ik krijg altijd last van een loodzware rechtervoet :mad:, als mensen voor mijn gevoel te langzaam rijden. Ik zal het de volgende keer proberen te onthouden.

TL@

Forumguru

Heb bijna altijd de gps op staan met flitspaalwaarschuwing :tongue:

nemo

Senior Member
Heb bijna altijd de gps op staan met flitspaalwaarschuwing :tongue:

Kijk jij begrijpt het!! Ik heb hem ook altijd aanstaan. Alleen de bijrijders schrikken altijd als ie begint te piepen. Kan 2 dingen betekenen: 1 er staat een flitspaal / 2 ik rij harder dan de toegestane snelheid. Echt handig zo'n TT!

MarcoO2

Forumguru
Kijk jij begrijpt het!! Ik heb hem ook altijd aanstaan. Alleen de bijrijders schrikken altijd als ie begint te piepen. Kan 2 dingen betekenen: 1 er staat een flitspaal / 2 ik rij harder dan de toegestane snelheid. Echt handig zo'n TT!

Klopt, helemaal mee eens Nemo! Dit is ook een van de weinige dingen die ik echt mis op mijn Columbus! Terwijl het voor mij toch wel heel handig zou zijn! Maar ja, je kunt niet alles hebben! ;)

Klopt, helemaal mee eens Nemo! Dit is ook een van de weinige dingen die ik echt mis op mijn Columbus! Terwijl het voor mij toch wel heel handig zou zijn! Maar ja, je kunt niet alles hebben! ;)

Ik ben het helemaal met Nemo en MarcO2 eens... Helaas heeft de Columbus geen flitspaalwaarschuwing. En dat resulteerde in een flits in mijn achteruitkijkspiegel in het mooie Swalmen....

Reed niet heel veel te hard, dus de schade is te overzien. Overigens is mijn uitgangspunt dat ik probeer te voorkomen dat ik meer dan 10% boven de toegestane snelheid rijd, dan blijft de hoogte van verkeersboetes beperkt.

MarcoO2

Forumguru
Overigens is mijn uitgangspunt dat ik probeer te voorkomen dat ik meer dan 10% boven de toegestane snelheid rijd, dan blijft de hoogte van verkeersboetes beperkt.

Daar heb ik dan net weer te weinig zelfbeheersing voor... O nee, wacht even, dat ligt natuurlijk aan de auto en niet aan mij! ;) Maar ik wil, als de omstandigheden het toelaten, het pedaal wel eens flink intrappen hoor! En dan is enige hulp in de zin van een waarschuwing erg handig!

Zelfbeheersing kan je redden, anders eindig je straks nog zo...

21112008897601.jpg

MarcoO2

Forumguru
Zelfbeheersing kan je redden, anders eindig je straks nog zo...

Hé, niet de door mijzelf geposte foto's tegen me gebruiken! :smirk: Overigens was dat precies de reden waarom ik schreef "als de omstandigheden het toelaten". Momenteel doen de omstandigheden dat dus duidelijk niet... ben al blij dat ik vanmorgen heelhuids (en op tijd) in Den Haag ben aangeland! Moest wel om 05.45 uur wegrijden om om 07.15 uur in Den Haag te zijn, maar goed...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan