EdK
Forumguru
ja als die nu is wat nuttigs gaat doen :regels:
Daar zijn ze druk mee bezig !!
Jou plukken zodat je alleen nog maar geld op hun rekening stort en misschien ooit tot bezinning komt !!

wordt tijd voor een politie smiley !!!
ja als die nu is wat nuttigs gaat doen :regels:
Klopt ..... ligt altijd aan die ander toch?![]()
Heb mijn auto nu bijna 2 maanden en ben afgelopen week voor het eerst geflitst. In het Limburgse Swalmen (of all places). Bebouwde kom, tegen de 60 waar ik uiteraard slechts 50 mocht. Wist ik veel dat daar vaste camera's staan... Naderhand begreep ik waarom iedereen zo braaf en traag door dat dorp kroop... Ik wacht de :regels: wel af!!
... Naderhand begreep ik waarom iedereen zo braaf en traag door dat dorp kroop... Ik wacht de :regels: wel af!!
Goeie tip, Fabia.
Ik krijg altijd last van een loodzware rechtervoet, als mensen voor mijn gevoel te langzaam rijden. Ik zal het de volgende keer proberen te onthouden.
Tsja je bent nooit te oud om te leren !!![]()
En dat, terwijl ik al heel oud ben.
Heb mijn auto nu bijna 2 maanden en ben afgelopen week voor het eerst geflitst. In het Limburgse Swalmen (of all places). Bebouwde kom, tegen de 60 waar ik uiteraard slechts 50 mocht. Wist ik veel dat daar vaste camera's staan... Naderhand begreep ik waarom iedereen zo braaf en traag door dat dorp kroop... Ik wacht de :regels: wel af!!
Heb bijna altijd de gps op staan met flitspaalwaarschuwing![]()
Kijk jij begrijpt het!! Ik heb hem ook altijd aanstaan. Alleen de bijrijders schrikken altijd als ie begint te piepen. Kan 2 dingen betekenen: 1 er staat een flitspaal / 2 ik rij harder dan de toegestane snelheid. Echt handig zo'n TT!
Klopt, helemaal mee eens Nemo! Dit is ook een van de weinige dingen die ik echt mis op mijn Columbus! Terwijl het voor mij toch wel heel handig zou zijn! Maar ja, je kunt niet alles hebben!![]()
Overigens is mijn uitgangspunt dat ik probeer te voorkomen dat ik meer dan 10% boven de toegestane snelheid rijd, dan blijft de hoogte van verkeersboetes beperkt.
Zelfbeheersing kan je redden, anders eindig je straks nog zo...