Bepaalde modellen icm 1.5 tsi hebben deze - staat ook op die pagina.
Wellicht dat Google meer geeft als je erop gaat zoeken.
Wellicht dat Google meer geeft als je erop gaat zoeken.
Gisteren met een Kodiaq uit 2019 gereden, met een kilometerstand van 60.000. In mijn ogen redelijk fors gezien het bouwjaar.
Fors? Hier staat er eentje op de oprit van 2020 met diezelfde km-stand.
Een auto heb je om mee te rijden en niet om stil te laten staan, lijkt mij..?
Welke versie heb je gereden Audi A6?
Je spreekt van streepjes op dashboard. En de zetels die niet voldoende steun gaven.
Het was dan geen Sportline vermoed ik?
Ok. Maar op gebied van het rijden zelf, de motor en het plezier van het rijden, was je dus enkel positief?
Je kunt ook gewoon een jonge Kodiaq met 2.0 TSI uit Duitsland (laten) importeren..!
https://www.dasimport.nl/aanbod?bra...ine&bodywork=&pk_s=160&pk_e=#md-filter-anchor
Ja zeker!
Het enige minpunt van deze motor lijkt tot nu toe het wat bokkig gedrag bij een koude start (als ik het zo wat lees op diverse fora) te zijn. Ik weet echter niet bij welke transmissie dat meespeelt.
Het is even een andere discussie, maar een Superb uit Duitsland importeren is in mijn optiek weinig goedkoper dan er "gewoon" een hier in NL kopen. Helemaal als je zoekt naar een vergelijkbare uitvoering.
Reed je eigenlijk al eens in een dieselversie van de Kodiaq om het verschil te ervaren?
@Audi A6 je hebt gereden in een Kodiaq zonder elektrische stoel verstelling. Daarbij kun je de zitting niet kantelen, bij de elektrische variant kan dat wel. Dat maakt (voor mij in ieder geval) dat je wel de juiste steun hebt aan je bovenbenen.