Kodiaq met een 1.5 TSI + DSG, te licht of goed te doen?

ena

Forumguru
Veel succes met het doorhakken van de laatste knoopjes... Laat maar weten wat het uiteindelijk is geworden!
 

Bakkertje

Forumguru
Helaas had deze Kodiaq die optie niet

Dat klopt, had de foto's van de dealer bekeken en de geheugen posities voor de stoel ontbreken.
Een erg fijne functie overigens die je ook aan de sleutels kunt koppelen.

Bij VW heb je nog een manuele kantelfunctie op het onderstel van de stoel (eb verlengbare zitting voor de bestuurder), Skoda heeft dat niet.
 

hemi24

Forumguru
Nee niet goed koper, maar voor 4k meer heb je eentje bij een Skoda dealer die een jaar jonger is, het betreft een 2.0 4x4 uitvoering met slechts 7.000km. Dat vind ik wel de moeite waard.

Die auto die je hebt gereden is ook veel te duur..! Twee jaar terug heeft diezelfde auto nieuw 'maar' 6½k euro meer gekost...
 

Audi A6

Nieuw lid
Link doet het niet meer… al gekocht?

@hemi24, dat is denk ik de schaarste die nu speelt.

Er staat geen enkele Kodiaq meer op hun site, hadden er afgelopen woensdag 3 staan, gezien de desinteresse en laksheid van de verkoopadviseur lijkt mij sterk dat die alle 3 nu al weg zijn :). Ik heb er in ieder geval geen gekocht!
 

Audi A6

Nieuw lid
Nee, het is een Audi A6 Avant 2.0 TFSI Quattro uit 2018 met 21.000 km geworden...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

BelKodi

Senior Member
Da's een heel andere wagen, maar ook niet verkeerd :D
Zal wel véél vlotter rijden :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Audi A6

Nieuw lid
Ja een heel andere auto. Ligt in het verlengde wat ik nu heb. Echter de Skoda heeft een prima indruk achter gelaten. Zo ruim en compleet. Overigens bij de dealer waar ik met de Skoda had gereden stond een Tiguan All Space in R uitvoering. Die was ook erg fraai. Hing wel een forse prijskaartje aan!

De auto is zeker vlotter. 252 pk en max 250 km pk. Maar het is meer het comfort dat het biedt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Audi A6

Nieuw lid
Mwa. Je komt met een A6 aan, moet even wachten. Kijkt opzichtig verliefd naar een Tiguan All Space en komt proefrijden in een Kodiaq. Er werd helemaal niets gevraagd over we zoeken, waarom een Kodiaq, of wat het budget is. Waarom vanuit een A6 naar een Kodiaq?. En als ik een paar minnetjes benoem over de Kodiaq zou hij dat kunnen oplossen met een andere Kodiaq of iets anders. Of aangeven dat wanneer er iets binnenkomt en dan even contact opneemt. Alle VAG merken en modellen stonden om hem en mij heen. Hij vroeg en kwam met niets. Dus dat bedoel ik met desinteresse.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Fmoon

Forumguru
Haha ja herkenbaar. Ben eens in Almere pontificaal met m’n RS voor de deur gaan staan om eens een kijkje te nemen in de showroom (naar de nieuwe O4). Ben er weer uitgelopen zonder maar een blik te krijgen. Ik kwam ook voor niks, misschien zagen ze dat aan m’n kop.

Heb je een plaatje van de Audi?
 

Audi A6

Nieuw lid
Haha ja herkenbaar. Ben eens in Almere pontificaal met m’n RS voor de deur gaan staan om eens een kijkje te nemen in de showroom (naar de nieuwe O4). Ben er weer uitgelopen zonder maar een blik te krijgen. Ik kwam ook voor niks, misschien zagen ze dat aan m’n kop.

Heb je een plaatje van de Audi?

Geen idee waarom verkopers zo doen. Wellicht gaat het te goed... Hierbij slecht plaatje van hun site!
 

Bijlagen

  • IMG_5202.jpg
    IMG_5202.jpg
    218 KB · Weergaven: 72
Bovenaan Onderaan