Eindelijk een goede verlagingset op de markt…

s-line

Forumguru
Gelukkig heeft de firma gepfeffert weer een goede schroefset op de markt voor de octavia 4! Maar daar zal hier weinig animo voor zijn gok ik….:lezen:
 

Bijlagen

  • 356BF0D9-EBB7-4C70-8132-DF7502D20FAC.jpeg
    356BF0D9-EBB7-4C70-8132-DF7502D20FAC.jpeg
    504,1 KB · Weergaven: 312

Edwinz

Forumguru
Mocht ik het ooit kunnen betalen.
Mij niet gezien:tegek:.
M'n audi a4 zat ook lekker laag (niet zo laag) en dat was al een drama in Almere en een parkeergarage in Amsterdam...:banghead:
 

JeSko

Forumguru
Wie rijd er hier überhaupt nog op schroef? Ben blij dat ik zelf de overstap naar schroef kan maken nu, gaat aanpassen worden, maar de looks gaan eindelijk matchen met wat ik al lang wil, en de pure rijeigenschappen gaan verbeteren.

Ik heb alle oudere topics doorgelezen ( dagje zoet met geweest :tongue: ) over verlaging, o.a. mannen als @CDK , @Der Einser , @s-line en nog enkele waren echt serieus bezig met het dik maken van hun auto's met behulp van schroefset, dat zie je nu niet meer, er heerste zo rond 2011-2015 echt een hele cultuur rond verlagen en lichtmetaal op dit forum, dat is nu echt gedaan. Gok zelfs, maar ben niet zeker, dat wanneer mijn S2 op schroef komt te liggen, ik de enige S2 hier op schroef heb.
 
Laatst bewerkt:

Rosinfield

† In Memoriam
Ik zou er niet te weinig geld aan besteden; des te groter de kans dat jet het gestuiter niet zo storend vindt ;)
 

Tonijn

Nieuw lid
goedenavond , ik ben nieuw op het forum , ik ga donderdag mijn Octavia RS phev ophalen , ik heb daar 19 inch velgen onder laten zetten , maar vindt dat het nog wat lager kan , wie heeft er een adres voor het verlagen van mijn nwe auto ?
ik ben wel nieuwsgierig, lijkt wel moeilijk heb al 2 leveranciers gebeld nl , ik hoor het graag .
 

xplain

Forumguru
goedenavond , ik ben nieuw op het forum , ik ga donderdag mijn Octavia RS phev ophalen , ik heb daar 19 inch velgen onder laten zetten , maar vindt dat het nog wat lager kan , wie heeft er een adres voor het verlagen van mijn nwe auto ?
ik ben wel nieuwsgierig, lijkt wel moeilijk heb al 2 leveranciers gebeld nl , ik hoor het graag .

Ook wel geïnteresseerd om te weten dat @Antera opties heeft om de Octavia RS iV (PHEV dus idd) te verlagen. En is misschien ook iets voor de Superb iV? (PHEV) Geen makkelijk klusje met die 200kg aan batterijen bij beide auto's.
 

ertromp

Forumguru
Wat hebben de batterijen te maken met de complexiteit van het verlagen? :pieker: De brug tilt de auto van de grond en menig garagekrik kan die gewichten ook van de grond krijgen
 

xplain

Forumguru
Das waar, maar ik heb het dan ook over de draaglast van de veren :-) Niet voor niks dat de RS en Superb iV hoger op hun poten staan dan hun standaard variant.
 
Bovenaan Onderaan