Eindelijk een goede verlagingset op de markt…

Canon-Eye

Forumguru
@JeSko
Praktisch, volgens Van Dale Groot Woordenboek der Nederlandse Taal: "betrekking hebbende op de toepassing, de uitvoering, de praktijk."
Lijkt me volledig van toepassing als het gaat over het verbeteren van de rijeigenschappen. :pardon:
 

HDW

Forumguru
Air ride; dat is pas praktisch :D
Zou mijn voorkeur ten alle tijden zijn; alleen jammer dat het zo f***** duur is
 

s-line

Forumguru
Maar airride op de daily is ook niet alles hoor. Bijv. koude /vorst dagen kan de boel bevriezen als je geen goede of een drukke waterafscheider hebt. Beter gewoon een goede kwaliteit schroefset is veel beter ook kwa wegligging vind ik.
 
  • Leuk
Waarderingen: HDW

JeSko

Forumguru
Airride is inderdaad praktisch, als het werkt. Maatje van me heeft deze winter twee keer kapotte kleppen box gehad, en één keer een balg kapot gevroren. Auto staat binnen trouwens, en het is een set van Null Bar, geen goedkoop spul.
 

xplain

Forumguru
goedenavond , ik ben nieuw op het forum , ik ga donderdag mijn Octavia RS phev ophalen , ik heb daar 19 inch velgen onder laten zetten , maar vindt dat het nog wat lager kan , wie heeft er een adres voor het verlagen van mijn nwe auto ?
ik ben wel nieuwsgierig, lijkt wel moeilijk heb al 2 leveranciers gebeld nl , ik hoor het graag .

Inmiddels WhatsApp contact gehad met @Antera en en hij kan het fixen. Er is een set beschikbaar van eibach waar hij ervaring mee heeft, waaronder ook voor de Golf GTE. Auto zal dan 25 à 30mm lager staan. Meer info op lowering.nl


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

Kanerr

Forumguru
Airride is inderdaad praktisch, als het werkt. Maatje van me heeft deze winter twee keer kapotte kleppen box gehad, en één keer een balg kapot gevroren. Auto staat binnen trouwens, en het is een set van Null Bar, geen goedkoop spul.

Dan zit er geen vocht vanger tussen of is niet juist opgesteld. Ik had met een 'goedkoop' setje 0.0 last in de zomer en winter buiten met -5 of +35 graden celcius.

Het is wel zo dat als iets defect gaat je wel meteen gewoon met de gebakken peren zit a.k.a je kan niet verder rijden :)
 

s-line

Forumguru
Mijn neef zijn X5M staat nu ook nog in Italië met een lekke luchtbalg lekker hoor dat luchtvering/airide. Komt over 2 weken met transport terug
 

JeSko

Forumguru
Zit een vocht vanger tussen hoor @Kanerr , maar idd wat @s-line zegt, veel van die auto's op af fabriek of aftermarket lucht begeven het wel eens, bij BMW is het op hun F11 zelfs een ziekte geweest. Maatje met zijn Honda had stukken, en zijn vader met zijn nieuwe E wou ook niet meer omhoog afgelopen winter.
 

Kanerr

Forumguru
Dan is het een gevalletje pech :) Maar nogmaals dat is ook wat ik aangaf.

Maar een goed opgezette setup met juiste componenten op de juiste plaats kan goed betrouwbaar zijn.

Anyway, heel erg offtopic voor een gepeperde KW set :laugh:

Voor iedereen die een verlaging zoekt voor de Octo4, dit is dus een "getunede" variant van de KW V3 schroefset. Als je 'normaal' wilt verlagen is dit dus niks voor jou :bloemen:
 

Antera

Donateur
goedenavond , ik ben nieuw op het forum , ik ga donderdag mijn Octavia RS phev ophalen , ik heb daar 19 inch velgen onder laten zetten , maar vindt dat het nog wat lager kan , wie heeft er een adres voor het verlagen van mijn nwe auto ?
ik ben wel nieuwsgierig, lijkt wel moeilijk heb al 2 leveranciers gebeld nl , ik hoor het graag .

U bent welkom. Kan hem verlagen geen enkel probleem.
 

CDK

Forumguru
Mijn neef zijn X5M staat nu ook nog in Italië met een lekke luchtbalg lekker

Ik had met de Benz van m’n schoonvader een aantal jaren geleden ook in Italië een geknalde achterbalg. Dat was vrij rap opgelost, op vrijdag het onderdeel besteld en maandagochtend gemonteerd. Heb er ondertussen wel gewoon mee gereden. Het is een slijtage onderdeel wat je in principe na 150k km of 7 jaar preventief zou moeten vervangen.
 
Bovenaan Onderaan