Eindelijk een goede verlagingset op de markt…

JeSko

Forumguru
Deze stonden op een meeting, mega dik. Weet niet meer waar, heb ze gezien tijdens het afspelen van een video en printscreen genomen.

Screenshot_20210802-194212_YouTube.jpg Screenshot_20210802-194246_YouTube.jpg
 
Laatst bewerkt:

HDW

Forumguru
Gelukkig heeft de firma gepfeffert weer een goede schroefset op de markt voor de octavia 4! Maar daar zal hier weinig animo voor zijn gok ik….:lezen:

Als ik even mijn eerlijke en ongezouten menig mag geven; ik vind het er persoonlijk niet uitzien. Met name omdat de verhoudingen helemaal uit verband zijn, als je de ruimte links en rechts van het wiel kijkt ten opzichte van de hoogte….
 

HDW

Forumguru
Wellicht een beetje, maar de foto is toch behoorlijk recht ervoor genomen.
Ik vind het echt to much
 

JeSko

Forumguru
Denk écht dat als je de foto 100% recht op recht neemt, er amper verschil in zit @HDW , hij ligt natuurlijk wel heel laag voor static te zijn, staat prachtig imo. Ze hebben handig gebruik gemaakt van de dikke standaard L&K wielen, geen afwijkende ET dus kunnen de wielen lekker diep in de kassen zakken. Met bredere aftermarket velgen kan je zo ver niet zakken.
 

xplain

Forumguru
Idd te laag, maar de Octavia RS iV dus lager brengen zoals zijn TSI variant zou het totaalplaatje helemaal af maken:
upload_2021-8-11_15-7-15.png

@Antera ben je daar? :D
 

JeSko

Forumguru
@xplain

Op die configuratie spelen ze wel handig met zwarte ruimtes, die speling die je graag zou hebben valt mee op de configuratie, maar in het echt zijn dit nog dik 2-3 vingers tussen je spatbordrand en je bovenzijde band, geloof me in het echt gaat de hoogte van de RS Tsi, die jij wilt op je IV RS, tegenvallen.

Denk dat je voor een echt dikke look minstens 5 cm moet zakken, dan zal je band netjes gelijk vallen met je wielkasten.

Zoiets, heb er ook meteen fatsoenlijke velgen onder gezet ipv die mottige schelen :D

2021-08-11__15.23.57.jpeg

Voor de duidelijkheid, de foto die ik heb aangepast is de IV RS variant die erg hoog staat.
 

JeSko

Forumguru
@Canon-Eye

Verlagen doe je dan ook niet omdat je het praktischer wilt hebben, je doet het omdat je het mooi vind, niemand heeft ooit zijn auto verlaagd en gezegd; dat is het, dit is lekker praktisch."

Je zou blij moeten zijn met verlaagde auto's in het verkeer, die kunnen nl niet aso door woonwijken knallen, of over snelheidsdrempels vliegen, ook voordelen dus :D
 

Canon-Eye

Forumguru
niemand heeft ooit zijn auto verlaagd en gezegd; dat is het, dit is lekker praktisch.
Ik heb toch heel wat enthousiaste verhalen gelezen over de véééél betere rijeigenschappen na verlaging - veelal hét (praktische!) argument om toestemming van de 'financiële thuisdirectie' te bepleiten...
 

JeSko

Forumguru
Ik heb toch heel wat enthousiaste verhalen gelezen over de véééél betere rijeigenschappen na verlaging - veelal hét (praktische!) argument om toestemming van de 'financiële thuisdirectie' te bepleiten...

Het sturen word beduidend beter ja, dat is ook gewoon zo. Das wat anders dan praktisch zijn.
 

JeSko

Forumguru
Is gewoon mijn persoonlijke mening he Leon, ik ga zelf niet graag op in de grijze massa, maar snap dat anderen dat wel willen. Jij valt toch ook graag op? ;)
 
Bovenaan Onderaan