Bothje
Heel gewoon lid
Echt bizar dat Bothje de primeur had
Maar hoe bevalt het sportonderstel?
Het dak vind ik echt gaaf zeg :worshippy: , is dat een optie of aftermarket?
Echt bizar dat Bothje de primeur had
Heb test in autoweek gelezen over de Exeo ST en daar werd vermeld dat de exeo niet verkrijgbaar is met DSG vermits motor overlangs is ingebouwd en DSG daarop niet voorzien.
Maar kun je dan bij Audi ook geen DSG krijgen of wel, wie weet hier meer over.
Die 1.8T werd bij Audi met Multitronic geleverd, een CVT, ook 6 traps manual te schakelen.
Kun je toch net zo goed hebben als DSG?
de quattro modellen leverbaar. Zal niet met de plaatsing van de motoren te maken hebben denk ik.toch wel
Audi gebruikt een zestraps S tronic-versnellingsbak in de Audi A3 en Audi TT. S tronic is Audi's benaming voor dezelfde DSG-versnellingsbak van Volkswagen, die tot 2006 bij Audi nog gewoon DSG heette. De zestraps versie kan alleen gebruikt worden op dwarsgeplaatste motoren, dus alleen de A3 en TT die op het Golf-platform zijn gebouwd.
de quattro modellen leverbaar. Zal niet met de plaatsing van de motoren te maken hebben denk ik.
De zeventraps S tronic zal vooralsnog alleen beschikbaar komen op Audi's nieuwe MLB-platform. Dit zijn dus de Audi A4, Audi A5 en Audi Q5.
"Alles" kan, het komt allemaal uit dezelfde magazijnen, maar of iets werkelijk geproduceerd wordt moet je maar afwachten.
DSG had ook al lang op de benzine Octavia's kunnen zitten. Daar hebben zo ook heel lang mee gewacht. En zo zijn er nog wel 10 voorbeelden te vinden.
Verder een prima en mooi interieur. Staat wat mij betreft boven de Octavia. Ook het dashboard.